Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er festival med gode konserter i hjembyen her i dag. Magisk stemning for en musikkelsker som meg.

Mannen liker ikke den type musikk.

Jeg sa tidligere denne uka at jeg ville dra, men alt var utsolgt:/

Han ville og være med men vi fikk ikke barnepass. Han var dessuten en tur ute på forrige helg.

Han er på stranden i dag da vi ikke orket men ville kose oss i bassenget hjemme. For tre timer siden dukker det opp en mld. ( han har en rik og velkjent kompis): Hei, er bedt med på xxxxxfestivalen i kveld, sa jeg, gleder meg! Du kan være med om du vil og får barnepass.

Også tar han ikke tlf på mange timer.

Prøvde å snakke med han om dagen videre istad men han er altfor opptatt av å komme seg avgårde.

Jeg er mildt sagt irritert!

Anonymous poster hash: 2dc71...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-sa Ja jeg skulle det stå!

Skrevet

Hæh?

Anonymous poster hash: 89abe...cbd

Skrevet

Jeg hadde rettogslett blir dritsur!

Anonymous poster hash: 2dee5...cde

Skrevet

Hoho! Han hadde fått beskjed om å pitle seg hjem i en farlig fart før det ble månelyst i heimen! Og i det sekundet han hadde tråkket inn døra hadde jeg vært stelt og klar, ønsket han en god kveld i døra, og gått ut. Hadde gitt blanke i billetter til festival og alt. Ut hadde jeg gått, så hadde måttet avlyse med kompisen for å være hjemme med barna.

Anonymous poster hash: a1ef5...974
Skrevet

Hva ville du han skulle gjort da? Ville du at han skulle sagt nei og aldri fortalt deg om innbydelsen, eller ville du at han skulle tilbudt seg å være hjemme mens du gikk på konsert med hans kamerat?

Som jeg forstår dette så hadde dere begge lyst til å gå, men så fikk dere ikke billetter. Nå har kameraten til mannen din invitert med seg din mann fordi han har ekstra billetter? Jeg hadde ikke reagert nevneverdig på det, akkurat som mannen min ikke hadde reagert om jeg hadde blitt bedt med en venninne på noe.. Men mannen min ville ikke sendt en sånn melding da, han ville ringt og sagt at han var blitt bedt med og lurt på om det var greit, noe jeg hadde sagt ja til...

Anonymous poster hash: 077e0...b1b
Skrevet

Hva ville du han skulle gjort da? Ville du at han skulle sagt nei og aldri fortalt deg om innbydelsen, eller ville du at han skulle tilbudt seg å være hjemme mens du gikk på konsert med hans kamerat?

Som jeg forstår dette så hadde dere begge lyst til å gå, men så fikk dere ikke billetter. Nå har kameraten til mannen din invitert med seg din mann fordi han har ekstra billetter? Jeg hadde ikke reagert nevneverdig på det, akkurat som mannen min ikke hadde reagert om jeg hadde blitt bedt med en venninne på noe.. Men mannen min ville ikke sendt en sånn melding da, han ville ringt og sagt at han var blitt bedt med og lurt på om det var greit, noe jeg hadde sagt ja til...

Anonymous poster hash: 077e0...b1b

Kan du ikke lese du? MANNEN liker ikke musikken og ville ikke gå med HI i utgangspunktet, nå har mannen fått billetter til begge to via kameraten, men har planer om å ditche kona som faktisk liker musikken, fordi han vil gå med kompisen. 

Jeg hadde nekta ham, og blitt fly forbanna og laget et helvete om det var meg. 

Anonymous poster hash: 50b16...fc6

Skrevet

Hei, er bedt med på xxxxxfestivalen i kveld, sa jeg, gleder meg! Du kan være med om du vil og får barnepass.

Dette er det verste i hele saken for min del. Du kan få bli med hvis du klarer å finne barnevakt. Ikke noe om å dele ansvaret for barna, nei det er ditt problem og ditt tap hvis du ikke klarer å ordne barnevakt. :kjefte:

Denne mannen hadde fått en skyllebøtte av dimensjoner hadde han vært min.

Skrevet

Det der hadde ALDRI mannen min gjort. Han vet det da hadde blitt månelyst!

Skrevet

For en egoistisk og ufølsom drittsekk! Er han ofte slik?

Anonymous poster hash: c31d9...77b
Skrevet

Hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...