Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei varmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg klager på varmen nå! Jeg er dritt lei å ha det SÅ varmt! Med over 30 grader i skyggen flere uker i strekk! 

Mannen tåler ikke varmen og er utslått og potte sur hele tiden, huset forfaller for så fort man begynner med ting renner svetta. Viftene står på fult, men det er faen ikke sjangs å få NOE bedre luft her inne! Alt av dører og vinduer står åpne, men neida! Det er jo ikke et eneste vindkast for å få gjennomtrekk!! 

Gleder meg til det blir mer normale temperaturer snart!!  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Anonymous poster hash: 885fc...fa8
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Vet ikke hvor dere bor, men kom deg til sjøen. Her er det lett bris, dere kan bade og kjøleskap dere ned. Nydelig.

Skrevet

Så kom dere til sjøen!! Nyt sommeren!

Anonymous poster hash: f84c0...cb9

Skrevet

Vi har vært på stranda hver dag, men det er så fult at man omtrent ligger oppå hverandre og da blir min allerede blide mann enn blidere -.- Jeg takler også veldig dårlig så fulle strender som det har vært her når alle tingene blir velta av folk som må klatre over deg omtrent for å komme til vannet -.-

Skrevet

Jeg har nytet den frem til siste uka. Jeg er sliten og lei av varmen! Jeg elsker varmen normalt sett, men når det er 35 grader i skyggen konstant som det har vært de siste ukene takler jeg det dårlig! Er en grunn til at vi liker oss kun 1 uke i syden om sommeren

Skrevet

Helt, helt enig med deg HI! Tåler egentlig varme veldig bra normalt, men som høygravid går jeg og gleeeeder meg til neste uke når værmeldingen sier lavere temperatur.

Er litt fælt, men sånn er det bare...

Skrevet

Vi har vært på stranda hver dag, men det er så fult at man omtrent ligger oppå hverandre og da blir min allerede blide mann enn blidere -.- Jeg takler også veldig dårlig så fulle strender som det har vært her når alle tingene blir velta av folk som må klatre over deg omtrent for å komme til vannet -.-

Folk som deg er slitsomme. Klager på slå, uansett. For varmt, for kaldt, for mye folk etc. Prøv å nyte ting, se positivt på ting

Anonymous poster hash: f84c0...cb9

Skrevet

Jeg er ikke den som pleier å klage, men jeg er enig ned deg. Jeg har også en sambo som takler varmen svært dårlig. En overfylt strand gjør vindt verre. Nå er vi slitne alle mann. Jeg savner et svalt soverom. Er snart desperat etter en god natts søvn!!!

Stemningen i heimen er trykket.

Nå er jeg faktisk glad for at vi skal på jobb på mandag.

Skrevet

Nyt og slutt å klag. :) Bad. Om en liten uke er det over. Ikke ofte vi har det sånn. :)

Anonymous poster hash: 8ad65...c63
Skrevet

Ta en tur på butikken.

De setter salgsrekorder på kjøpesenterne denne sommeren, fordi folk synes det er så deilig å komme inn på et avkjølt senter ;)

Kan anbefale kjølerommet på Obs!, du får nuppehud etter kort tid....

Anonymous poster hash: ef6be...1d3
Skrevet

hjelper ikke klage, synes det er for varmt,men nyter det,snart er kulde tilbake

Skrevet

merker jeg er glad for varmepumpa nå :P

Skrevet

Har du ikke sett denne bildeserien?

http://buzzit.no/12-bilder-til-alle-som-klager-pa-det-er-varmt

Anonymous poster hash: ef6be...1d3

Åååh, skulle gitt mye for et ordentlig snøbad nå ;) skjønner poenget ditt, men ekstremvær er ikke kjekt, enten det er for varmt eller for kaldt. Mitt problem med varmen er at jeg skal fungere og ha en normal hverdag. Hadde jeg hatt fri hver dag og bare kunne holdt meg ved/i et vann, hadde det vært perfekt. Dessverre har jeg ikke det, og jeg må innrømme at jeg blir litt ekstra sur når jeg går rundt som gravid og allerede føler meg feit, om ikke jeg skal være konstant svett også ;)

Skrevet

Slutt å syt. Vi har ikke vann pga tørke :(

Anonymous poster hash: 4c1c6...2d0

Skrevet

Lukk vinduene og sett viftene på fullt! Hjelper ikke med vifter når du slipper inn varm luft, da sirkulerer du den bare rundt.

Anonymous poster hash: f8846...7aa

Skrevet

Det er faktisk fantastisk deilig at vi fikk en så flott sommer igjen! Jeg nyter maksimalt. Både i går og i dag har jeg og mannen jobbet hele dagen, midt i solsteiken, men nei, jeg klager ikke på varmen. Til kvelden dusjer jeg i en kjølig dusj, tar et glass vin på terrassen og bare nyter livet.

Vinter og kulde kommer tidsnok, det handler om å nyte hver dag og samle D-vitamin for hele vinteren.

Anonymous poster hash: 810f2...b11

Skrevet

Jeg syns det er herligt at det er sol og varmt, men skulle veldig gjerneønske at det var et par grader kjøligere, ike fullt så varmt.

Har ikke noe med å klage og syte å gjøre. Mange fungerer virkelig ikke i varmen og det er det lov til.

Jeg er høygravid og varmen her knekker meg snart ;) Gleder meg til neste uke 😃

Anonymous poster hash: df46e...13a

Skrevet

Mannen min klager også, og han er fra Afrika. ...😁😁😁

Skrevet

Jøss! Her klager folk for at de ikke har råd til å reise til syden. - Ja det fremstilles nesten som en menneskerettighet å få reise til syden. Når syden så kommer til oss (ihvertfall temp.), så klager man jaggu på det også!

Selv har jeg syklet 3 mil i dag (jeg kunne ha brukt bilen som har aircondition) for å handle et par småting. Tok meg et bad på veien hjem.

Det er bare snakk om å kle seg lett, ha tilstrekkelig med væske og sørge for å holde håret vått!

Anonymous poster hash: 121ae...a0c
Skrevet

Forresten kan det lønne seg å lukke vinduene på dagtid. Luft på natten, lukk vinduer og trekk ned persienner/gardiner og lukk alle dører på dagtid. Skru av benkelys og alt slik som gir noe varme.

Det hjelper syns jeg iallfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...