Gå til innhold

Noen som har prøvd Dplay?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner og ha Discovery channel ser den er i pakken.fungere det og er det stabilt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det, og brukte den en del. Greit å kunne se direkte på alle kanalene som er med. Som mange andre kanalplayere forsvinner enkelte programmer fort, men det er greit å ha om man ikke har fått sett dem på TV ;) 

Sa den nettopp opp, fordi jeg ikke brukte den, og hadde sett det meste jeg ville se, men kjøper nok på nytt til høsten, når flere programmer og serier er tilbake på skjermen ;)



Anonymous poster hash: a2909...c85
Skrevet

Tusen takk for svar😃ser du igjennom pc?

Skrevet

Tusen takk for svarser du igjennom pc?

Ser kun på PC, ja. Har ikke prøvd mobil, og vet ikke om det går? Uansett, det er ingen hakking eller noe, og jeg er superfornøyd ;)

 

Anonymous poster hash: a2909...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...