klg,2 boys now:) Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Savner og ha Discovery channel ser den er i pakken.fungere det og er det stabilt?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde det, og brukte den en del. Greit å kunne se direkte på alle kanalene som er med. Som mange andre kanalplayere forsvinner enkelte programmer fort, men det er greit å ha om man ikke har fått sett dem på TV Sa den nettopp opp, fordi jeg ikke brukte den, og hadde sett det meste jeg ville se, men kjøper nok på nytt til høsten, når flere programmer og serier er tilbake på skjermen Anonymous poster hash: a2909...c85
klg,2 boys now:) Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2014 Tusen takk for svar😃ser du igjennom pc?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Tusen takk for svarser du igjennom pc? Ser kun på PC, ja. Har ikke prøvd mobil, og vet ikke om det går? Uansett, det er ingen hakking eller noe, og jeg er superfornøyd Anonymous poster hash: a2909...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå