Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Er det tegn på trygg eller utrygg tilknytning? Hører så mye forskjellig.. Anonymous poster hash: 59fec...553
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Teng på ingenting fordi det er HELT vanlig! Kjenner ikke et eneste barn som ikke hadde seperasjonsangst rundt 7-9 mnd, av de jeg har spurt foreldrene til, og det er 10 i barselgruppa og noen venner. Så en god del. Men kanskje alle er trygge. Utrygge er de iallefall ikke! Anonymous poster hash: 2766e...081
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Og selvfølgelig er det noen babyer som ikke har hatt seperasjonsangst men det betyr ikke at foreldrene er de mest perfekte foreldrene og at vi andre gjør en dårlig jobb. Anonymous poster hash: 2766e...081
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Teng på ingenting fordi det er HELT vanlig! Kjenner ikke et eneste barn som ikke hadde seperasjonsangst rundt 7-9 mnd, av de jeg har spurt foreldrene til, og det er 10 i barselgruppa og noen venner. Så en god del. Men kanskje alle er trygge. Utrygge er de iallefall ikke! Anonymous poster hash: 2766e...081 Okei bra å høre at det er vanlig, ei i barselgruppa mi mente det motsatte, at barn var utrygge ved seperasjonsangs.. Hun hadde visst studert dette. Anonymous poster hash: 59fec...553
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Teng på ingenting fordi det er HELT vanlig! Kjenner ikke et eneste barn som ikke hadde seperasjonsangst rundt 7-9 mnd, av de jeg har spurt foreldrene til, og det er 10 i barselgruppa og noen venner. Så en god del. Men kanskje alle er trygge. Utrygge er de iallefall ikke! Anonymous poster hash: 2766e...081 Okei bra å høre at det er vanlig, ei i barselgruppa mi mente det motsatte, at barn var utrygge ved seperasjonsangs.. Hun hadde visst studert dette. Anonymous poster hash: 59fec...553 Kanskje hun mener de mest ekstreme tilfellene eller at hun misforstod og trudde at det gjelder alle babyer og ikke bare de ille tilfellene. Da kan det være at babyene er utrygge men seperasjonsangst er normalt og en fase hvor de begynner å skjønne at foreldrene blir borte, men skjønner ennå ikke tidsbegrep og blir usikker på om mamma/pappa kommer tilbake, og hyler når de blir borte. Er en helt naturlig del av utviklingen. De kan ha seperasjonsangst i forskjellig grader, var ikke så ille med min men tydelig at han hadde det i et par uker. Anonymous poster hash: 2766e...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå