Gå til innhold

Dagens nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luftrommet i Bergen er nå stengt.

Grunnen for dette, er ikke blitt frigitt ennå.

Anonymous poster hash: 1997c...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette liker jeg ikke :S

Det er jo som å si at de er ganske sikker på at terrorangrepet er planlagt i bergen :o

Blir definitivt ingen tur til sentrum idag

Anonymous poster hash: 1f182...671

Skrevet

Det er for å få kontroll over den store trafikken av bl a helikoptre over sentrum, som sikkert er der pga Tall Ships Races.

Trafikken på Flesland går som normalt.

Anonymous poster hash: fdb4f...8c7
Skrevet

Står nå forklart hvorfor i VG.

Men det som gir meg litt frysninger, er at de hevder terrortrusselen bare har økt siden torsdag...

De vet helt klart mer enn hva vi får lese om.

HI

Skrevet

Dette liker jeg ikke :S

Det er jo som å si at de er ganske sikker på at terrorangrepet er planlagt i bergen :o

Blir definitivt ingen tur til sentrum idag

Anonymous poster hash: 1f182...671

Nei, det er det ikke

Anonymous poster hash: f7eab...ba8

Skrevet

Men det som gir meg litt frysninger, er at de hevder terrortrusselen bare har økt siden torsdag...

HIAnonymous poster hash: 1997c...1a7

Men samtidig, hvis de vet mer har de vurdert det dit hen at resten av befolkningen ikke trenger og vite. Hvis man legger paranoian litt til side er dette et godt tegn. De gambler ikke med folks liv.

Anonymous poster hash: c6af9...2dd

Skrevet

HI

Den har ikke økt siden torsdag. Det står: den økte trusselsituasjonen vi har hatt siden torsdag.

Må passe på å ikke la en fjær bli til 10 høns

Anonymous poster hash: fdb4f...8c7

Skrevet

De frykter droner.

Jeg så akkurat en ufo, så nå er det dommedag.

Anonymous poster hash: 641a2...07c

Skrevet

De frykter droner.

Jeg så akkurat en ufo, så nå er det dommedag.   Anonymous poster hash: 641a2...07c

Er det romvsener som har sendt ut terrormelding?

Skrevet

Er forøvrig enig med en britisk terrorekspert, om at nordmenn er naive.

Tror dere terrortrusselen er en lek?

HI

Skrevet

HI

Er det naivt å ikke sitte klar med nødbagen, mens man skjelver under et teppe og ikke tør dra til byen? Jaja.

Skrevet

HIAnonymous poster hash: 1997c...1a7

Selvsagt er ikke trusselen en lek, men jeg innser med meg selv at jeg ikke får gjort noe fra eller til. Politiet har sagt til meg og alle andre at vi skal leve som normalt, jeg velger og gjøre det. Hvis jeg skulle gått rundt og vært redd og engstelig hadde det påvirka de små rundt meg og det skal de få sleppe. Angående de dronene var ikke det snakk om terrordroner de frykta, men sånne som tar bilder, det kan være forstyrrende, de kan dette ned eller krasje i stolper f.eks.

Gjest Blomst88
Skrevet

Fra et psykologisk perspektiv, tror jeg noen tuller og tøyser for å takle terrortrusselen.

Noen gjør dette for å overbevise seg selv om at det ikke er noe å frykte.

Mest sannsynlig er dette deres måte å berolige seg selv på.

Skrevet

Fra et psykologisk perspektiv, tror jeg noen tuller og tøyser for å takle terrortrusselen.

Noen gjør dette for å overbevise seg selv om at det ikke er noe å frykte.

Mest sannsynlig er dette deres måte å berolige seg selv på.

Og noen er faktisk bare i stand til å leve som normalt uten å ofre dette en tanke, bortsett fra at det er moro å se hysterikerne frike ut.

Gjest Blomst88
Skrevet

Fra et psykologisk perspektiv, tror jeg noen tuller og tøyser for å takle terrortrusselen.Noen gjør dette for å overbevise seg selv om at det ikke er noe å frykte.Mest sannsynlig er dette deres måte å berolige seg selv på.

Og noen er faktisk bare i stand til å leve som normalt uten å ofre dette en tanke, bortsett fra at det er moro å se hysterikerne frike ut. Anonymous poster hash: 641a2...07c

Synes det er enda morsommere å se enkelte putte fingrene i ørene, og bæljer : "Trallalalala!"

Skrevet

Fra et psykologisk perspektiv, tror jeg noen tuller og tøyser for å takle terrortrusselen.Noen gjør dette for å overbevise seg selv om at det ikke er noe å frykte.Mest sannsynlig er dette deres måte å berolige seg selv på.

Og noen er faktisk bare i stand til å leve som normalt uten å ofre dette en tanke, bortsett fra at det er moro å se hysterikerne frike ut. Anonymous poster hash: 641a2...07c

Synes det er enda morsommere å se enkelte putte fingrene i ørene, og bæljer : "Trallalalala!"

Jeg putter heller fingra i øra og synger trallala enn å la terrorister fra Syria ødelegge dagene mine framover. Jeg orker rett og slett ikke gå rundt å være redd når jeg ikke en gang vet hva jeg er redd for.

Skrevet

Jeg synger ikke trallala en gang, jeg tenker overhodet ikke på dette bortsett fra når jeg klikker meg inn på dib.

Synes det er rart at ingen tror det går an å være helt avslappet :P Hva i alle dager skal jeg stresse med, og hva skal jeg bekymre meg for?

Skrevet

Jeg tenker mye på terrortrusselen og jeg sjekker nettmedier hyppig. Jeg er likevel ikke redd. Jeg har et pragmatisk syn på dette, og har tatt virkeligheten inn over meg for lengst, dvs at jeg tenker at jeg hver eneste dag hele året kan bli rammet av et terrorangrep. En galning kan sprenge seg i lufta på kjøpesenteret, villmenn kan begynne å skyte i folkemengder, en bombe kan sprenge. Jeg velger derfor å ikke la bekymringer styre meg, men leve som normalt. Det er tross alt større sjanse for å omkomme i en trafikkulykke.

Anonymous poster hash: bfead...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...