Summa Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Skal bestille amme bh-er på nett og er litt usikker på str. Har i løpet av graviditeten gått opp 1-2 str i cupen. Går vel opp enda litt mer når melken kommer for fullt etter fødselen? Hvor mange str gikk du opp, altså fra graviditetsstr til ammestr?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Du burde vente, det er helt umulig å si på forhånd:) Anonymous poster hash: 8427a...bd2
Summa Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2014 Du burde vente, det er helt umulig å si på forhånd:) Anonymous poster hash: 8427a...bd2 Ugg! Vet at du sånn egentlig har rett i det, men da er jeg jo bh-løs første dagene ++ etter fødselen... Tenkte prøve meg, også heller bestille nye senere hvis det blir helt bom..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Du burde vente, det er helt umulig å si på forhånd:) Anonymous poster hash: 8427a...bd2 Ugg! Vet at du sånn egentlig har rett i det, men da er jeg jo bh-løs første dagene ++ etter fødselen... Tenkte prøve meg, også heller bestille nye senere hvis det blir helt bom.. Det er mye billigere å bare sende mannen bortom Lindex og kjøpe en enn å bestille fem på nett som kanskje ikke passer Anonymous poster hash: 8427a...bd2
Summa Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2014 Du burde vente, det er helt umulig å si på forhånd:) Anonymous poster hash: 8427a...bd2 Ugg! Vet at du sånn egentlig har rett i det, men da er jeg jo bh-løs første dagene ++ etter fødselen... Tenkte prøve meg, også heller bestille nye senere hvis det blir helt bom.. Det er mye billigere å bare sende mannen bortom Lindex og kjøpe en enn å bestille fem på nett som kanskje ikke passer Anonymous poster hash: 8427a...bd2 Haha, ja, det er jo egentlig sant... Får kanskje heller vente da.. er ikke så god på venting
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Tre strl gikk jeg opp etter fødsel, tok noen få dager før melka kom for fullt, men da var puppene plutselig digre også! Gikk opp fra b til D under graviditeten og så fra D til G (!!) etterpå
Summa Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2014 Tre strl gikk jeg opp etter fødsel, tok noen få dager før melka kom for fullt, men da var puppene plutselig digre også! Gikk opp fra b til D under graviditeten og så fra D til G (!!) etterpå Jaiks! Tror jeg får vente å se hva som skjer med de ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå