Fertila Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Finnes det? I størrelse 80 - 86. Til bruk i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 ville ikke brukt regndress som vår/høstdress. Det blir veldig klamt for barnet å bruke om det er litt varmt i lufta eller barnet er veldig aktivt. Anonymous poster hash: 6806b...eac
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Enig med hun over her - det blir klamt. Du finner billige vår/høstdresser mange steder. Regndresser koster heller ikke all verden. Anonymous poster hash: 5b490...6e0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Da kjøper du en skalldress med vannsøyle på 10000 (pop eller reima er jeg mest fornøyd med), de skal være like gode som gummitøy. Det er dog veldig kjekt med en gummibukse til de aller mest grisete dagene altså. Anonymous poster hash: 107dc...595
Fertila Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2014 Ja, at en vanlig regndress blir for klam, det skjønner jeg. Jeg bare lurte på om det fantes noen dresser som er `kombinert`regn og høstdress. Skalldress kan sikkert brukes, men vannsøyle på 10000, er det vanntett nok? *blond og dum* Gummibukse har jeg til ham, men det er jo kjekt med heldress til de som er små synes jeg. Blir så tungt med den todelte.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Ja, at en vanlig regndress blir for klam, det skjønner jeg. Jeg bare lurte på om det fantes noen dresser som er `kombinert`regn og høstdress. Skalldress kan sikkert brukes, men vannsøyle på 10000, er det vanntett nok? *blond og dum* Gummibukse har jeg til ham, men det er jo kjekt med heldress til de som er små synes jeg. Blir så tungt med den todelte. I pøsende regn syns jeg ikke vannsøyle 10000 er nok. Og å finne noe høyere er ikke så lett. Hadde valgt en dress med lavere vannsøyle(de er ikke så dyre) og en vanlig gummiert regndress. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Ja, at en vanlig regndress blir for klam, det skjønner jeg. Jeg bare lurte på om det fantes noen dresser som er `kombinert`regn og høstdress. Skalldress kan sikkert brukes, men vannsøyle på 10000, er det vanntett nok? *blond og dum* Gummibukse har jeg til ham, men det er jo kjekt med heldress til de som er små synes jeg. Blir så tungt med den todelte. I pøsende regn syns jeg ikke vannsøyle 10000 er nok. Og å finne noe høyere er ikke så lett. Hadde valgt en dress med lavere vannsøyle(de er ikke så dyre) og en vanlig gummiert regndress. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8 Men samtdig. En ettåring er vel ikke så lenge ute i regnvær, så ikke umulig at vannsøyle på 10000 ( feks Reima tec) kan være nok. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 OK, takk, da får jeg la vær å kjøpe en `two in one`dress. Anonymous poster hash: 2c39c...2f9
Fertila Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2014 OK, takk, da får jeg la vær å kjøpe en `two in one`dress. Anonymous poster hash: 2c39c...2f9 Skulle ikke være anonym
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Ja, at en vanlig regndress blir for klam, det skjønner jeg. Jeg bare lurte på om det fantes noen dresser som er `kombinert`regn og høstdress. Skalldress kan sikkert brukes, men vannsøyle på 10000, er det vanntett nok? *blond og dum* Gummibukse har jeg til ham, men det er jo kjekt med heldress til de som er små synes jeg. Blir så tungt med den todelte. I pøsende regn syns jeg ikke vannsøyle 10000 er nok. Og å finne noe høyere er ikke så lett. Hadde valgt en dress med lavere vannsøyle(de er ikke så dyre) og en vanlig gummiert regndress. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8 Men samtdig. En ettåring er vel ikke så lenge ute i regnvær, så ikke umulig at vannsøyle på 10000 ( feks Reima tec) kan være nok. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8 Ser nå at Reima faktisk har dresser med vannsøyle på 15000. http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Salg/Ytterkl%C3%A6r/Reimatec%C2%AE-overall-Fella/p/510127-6513 Da tror jeg faktisk at jeg hadde prøvd den. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Jeg vil anbefale Troll 3-1! Super barnehagedress som vi har hatt til jenta vår alle år i barnehagen. Vinterdress, vår/høstdress, ulldress i ett. Og dressen er like vanntett som hvilket som helst regntøy! Ved bruk av denne dressen har hun aldri - faktisk ALDRI- vært våt under:-) Og for ordens skyld...jeg selger ikke Troll-dresser, altså - jeg er bare VELDIG fornøyd med den;-) Anonymous poster hash: d6de2...9e2
Fertila Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2014 Jeg vil anbefale Troll 3-1! Super barnehagedress som vi har hatt til jenta vår alle år i barnehagen. Vinterdress, vår/høstdress, ulldress i ett. Og dressen er like vanntett som hvilket som helst regntøy! Ved bruk av denne dressen har hun aldri - faktisk ALDRI- vært våt under:-) Og for ordens skyld...jeg selger ikke Troll-dresser, altså - jeg er bare VELDIG fornøyd med den;-) Anonymous poster hash: d6de2...9e2 Takk for tips Ja, at en vanlig regndress blir for klam, det skjønner jeg. Jeg bare lurte på om det fantes noen dresser som er `kombinert`regn og høstdress. Skalldress kan sikkert brukes, men vannsøyle på 10000, er det vanntett nok? *blond og dum* Gummibukse har jeg til ham, men det er jo kjekt med heldress til de som er små synes jeg. Blir så tungt med den todelte. I pøsende regn syns jeg ikke vannsøyle 10000 er nok. Og å finne noe høyere er ikke så lett. Hadde valgt en dress med lavere vannsøyle(de er ikke så dyre) og en vanlig gummiert regndress. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8 Men samtdig. En ettåring er vel ikke så lenge ute i regnvær, så ikke umulig at vannsøyle på 10000 ( feks Reima tec) kan være nok. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8 Ser nå at Reima faktisk har dresser med vannsøyle på 15000. http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Salg/Ytterkl%C3%A6r/Reimatec%C2%AE-overall-Fella/p/510127-6513 Da tror jeg faktisk at jeg hadde prøvd den. Anonymous poster hash: b4c8c...4c8 Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå