Gå til innhold

Bæsjemorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste overskriften jeg kom på :)

Ettåringen gjorde fra seg tidlig om morgenen, og pleier å gjøre fra seg 1 gang om dagen. Men neida, tenner på vei kanskje?

Hun var i lekegrinda og koste seg og lekte med lekene sine, som hun hadde strødd utover hele. Så reiste hun seg og stod og småtrippet og begynte å klage. Jeg gikk bort, tok henne opp og tullet og så gliste hun bredt :)

Jeg syntes det luktet litt ekkelt av henne, litt magesyre, så kjente jeg det var fuktig på hånda. Jeg tittet ned og så at hånda mi, kjolen hennes, ryggen, lårene og føttene var fulle av bæsj! Usj... Gubben skiftet på henne og vasket henne, og jeg tok en titt i lekegrinda.. Jdda, der var det bæsj der og!

Har en bærepose fulle av leker. Litt diverse, mest plastikk... + en dokke som kan håndvaskes, og en tøffel og en bok! Hvordan kan jeg best mulig vaske dette? På plasten står det ikke vaskeanvisninger.. Har antibac, kan jeg bruke den og f.eks zalo?

Anonymous poster hash: f760e...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putt i oppvaskmaskin

Anonymous poster hash: a6786...5a2

Skrevet

Kan alt sånt vaskes i oppvaskmaskin altså? Synd om det blir ldelagt.. Hva med leker med speil?

Skrevet

Varmt zalo-vann, gnikk og gnu, skyll godt. Tørk. Deretter en runde med sprit. Voila!

Anonymous poster hash: d151a...95e

Gjest nåharjeglystpåno3
Skrevet

Bæsj i oppvaskmaskinen? Men altså, du vasker det i en kum, badekar, dusjen i ei bøtte. Skyller og vasker. Antibac er ikke nødvendig om ungen er frisk. For guds skyld ikke oppvaskmaskina da. Brekker meg av tanken.

Skrevet

Går an å kjøre maskinrens etterpå ;) har vaska bikkjeskåler der, det er nok verre enn småbarnsbæsj tror jeg...

Skrevet

Hundeskåler verre enn bæsj? 

Vi tenker virkelig annerledes.

Anonymous poster hash: d4bda...531
Skrevet

Hundeskåler verre enn bæsj?

Vi tenker virkelig annerledes.

Anonymous poster hash: d4bda...531

Ja. Du aner ikke hvor mye ekkelt og skitt det er i hundeskåler, og utenpå hundemunner altså... Bby/småbarnsbæsj er bare grøt, frukt og gulrøtter omtrent (her i allefall), mens hunden spiser jo de ekleste ting, grøss..

Skrevet

Hundeskålene her er gnidd inn med selolje, hvor all dritt fester seg. Blandet med litt rå kjøttbiter blir det rimelig ekkkelt, ja.

Jeg ville skylt/tørket av så mye bæsj som mulig, før eg kjørte plastleker i oppvasken og bamser/tepper i vaskemaskinen.  Har kjørt bamser og tepper som er merket med "kun håndvask", uten problemer. Overlever det ikke, så er det ikke til å samle på.

Anonymous poster hash: 8b227...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...