Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Forsinket mens, såvidt (!). Ikke ekstra stress i hverdagen, men er bekymret nok til at jeg tar en test idag. Krysser fingrene for at den er negativ Ellers småkvalm, slapp og trøtt, irritabel, men kan være varmen + at TR er på vei? Ingen menssmerter. Men vi har vært veeeldig forsiktige, mtp at en graviditet er tilnærmet krise. Jeg går nemlig på en medisin de ikke vet om er trygg under svangerskap. De heller mot at den ikke er det. Derfor har vi gjort "det vi kan" (bortsett fra å avstå) for å være så forsiktige som mulig. Men uhell skjer? Så vi får nå se, merker jeg er litt nervøs og mannen er litt (mer) nervøs. Det verste er at jeg må ta testen i byen, og du og du, om den er positiv blir det det styret med å ringe legevakta/sykehuset og bråavtale en løsning med fragmin. Og jeg som har sprøytefobi. Så krysser fingrene for at testen er negativ og at mensen er på vei, dog en smule forsinket. Anonymous poster hash: 0a8dc...5ff
Nodisc Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Mensen kommer nok! Men skjønner at du er nervøs, krysser fingrene for deg! Håper du får resultatet du ønsker. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Tusen takk! skal oppdatere her etterpå... Anonymous poster hash: 0a8dc...5ff
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Tok to stk, men ikke med morgenurin.. Nregative begge to tar en i morgen tidlig og. Puh! Anonymous poster hash: 0a8dc...5ff
<3 2G <3 Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Så lenge du ikke har drukket overdrevent mye og det er minst 4 tiner siden sist du tisset så skal de vise korrekt svar. Lykke til i morgen
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Det var nok 3-4 timer siden jeg tisset sist satser på at den i morgen viser det samme. Takk Anonymous poster hash: 0a8dc...5ff
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Den var negativ ja! Veldig klart negativ, ikke tegn til to streker engang Men nå er jeg bekymret for andre årsaker til uteblitt mens Anonymous poster hash: 0a8dc...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå