Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Hver gang jeg merker at mannen har lyst på sex må jeg sjekke om avføring er kommet langt ned i tarmen. Da kjennes den jo inni skjeden og jeg takler ikke tanken på at han skal legge merke til det. Det i seg selv er slitsomt og jeg har prøvd å slutte med å sjekke, men da klarer jeg ikke tenke på annet enn at det kan være noe der under forspillet. Et annet problem er at avføringen kjennes fra skjeden lenge før jeg faktisk må på do. Hvordan er dere, bryr det dere om mannen kjenner noe eller? Anonymous poster hash: 6d164...c94
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Nei, det skjenker jeg ikke en tanke engang. Anonymous poster hash: 4cae7...1a0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Atte hæ? Anonymous poster hash: 75006...249
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Hæ?? Er dette sant? Kjennes avføringa inne i skjeden? Jeg tror ikke mannen din tenker det minste på dette. Jeg tror kanskje ikke han eventuelt vet det en gang. Anonymous poster hash: 9252c...4f5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Ja visste dere ikke det? Veggen mellom er veldig tynn, når avføringen er i den nedre delen av tarmen kjenner man en kul inni skjeden mot tarmen. Anonymous poster hash: 6d164...c94
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Hvorfor må det være tull? Mennesker sliter med forskjellige ting, noen med litt vanligere hverdagsproblemer og noen med litt mer sære ting Anonymous poster hash: 6d164...c94
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Ja visste dere ikke det? Veggen mellom er veldig tynn, når avføringen er i den nedre delen av tarmen kjenner man en kul inni skjeden mot tarmen. Anonymous poster hash: 6d164...c94 Men tror du mannen kjenner denne avføringakulen med penisen sin??? Anonymous poster hash: 9252c...4f5
klg,2 boys now:) Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har kjent det på meg selv.men aldri hørt at mannen min har merket det.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Nei, jeg skrev under forspill. Med fingrene kan han nok kjenne det. Skjønner at det bare er jeg som bekymrer meg over det, så da får jeg prøve å la være å tenke slik. Anonymous poster hash: 6d164...c94
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Dette har jeg aldri ofret en eneste tanke.
Gjest nåharjeglystpåno3 Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Litt sære? Sex må jo bli veldig kjipt om man hele tiden skal tenke på og kjenne etter om det er bæsj på vei ned i endetarmen. Hadde skjønt det om det var snakk om analsex, men vaginal sex? Tror neppe folk flest tenker på eller vet at man kan kjenne bæsjen der altså. Dessuten... Alle folk bæsjer...
<3 2G <3 Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Med mindre vi tenker analsex så bryr jeg meg ikke om akkurat det. Men en kan kjenne det godt noen ganger selv om trangen til å gå på do ikke er der. Skjønner godt du sjekker, men bruker ikke å gjøre det selv.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Helt enig i at man egentlig ikke burde ofre det en tanke og det plager meg at jeg er blitt så opphengt i dette. Derfor jeg startet denne tråden, så jeg får sett at det bare er tull og ødeleggende med slik tankegang. Hi Anonymous poster hash: 6d164...c94
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 Jeg kjenner også det noen ganger, men er ikke bekymret for om mannen min kjenner det. Tror faktisk ikke at han hadde tenkt at det kunne vært avføring. Jeg er mer "bekymret" om det skal bli ubehagelig eller vondt for meg. Anonymous poster hash: 25336...4f2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Jeg såg på pinlige sykdommer En dame måtte opereres pga dette. Fremfall av skjeden Jeg hadde aldri hørt om det Anonymous poster hash: 18aab...8f0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Ha,ha dette har jeg aldri tenkt på! Lærer noe nytt på BIM/DIB hver dag, så nå skal jeg begynne å sjekke avføring i tarmen og ut¨å kjøpe Lexington håndduker, så jeg har myk kvalitet å tørke hendene på, etter all sjekkingen. Anonymous poster hash: a5f43...b6d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har ingenting galt med underlivet mitt, har vært på gu utallige ganger etter fødselen. Uansett så kan alle damer kjenne avføringen gjennom veggen, dette fordi veggen er tynn og bæsjen er som regel formet. Det er slik kroppen er laget. Mener ikke at man kan ta direkte på bæsjen fra skjeden, man kan kjenne at det er noe bak veggen. Noe helt annet en det du snakker om. Anonymous poster hash: 6d164...c94
rytme Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 Ja visste dere ikke det? Veggen mellom er veldig tynn, når avføringen er i den nedre delen av tarmen kjenner man en kul inni skjeden mot tarmen. Anonymous poster hash: 6d164...c94 Jeg tviler på at din mann tenker over at det kan være avføring han kjenner... Jeg har selv aldri tenkt over det, og da er det min egen kropp jeg har kjent på også... Med mindre avføringen fører til noe ubehag for deg, så ville jeg forsøkt å la være å tenke på det. På den andre siden, hva gjør du hvis du kjenner at det er avføring der.. Kan du bare ta en tur på toalettet og så er du klar? Det er jo viktig for din opplevelse av sexen at du kan slappe av og føle deg klar
rytme Skrevet 26. juli 2014 #21 Skrevet 26. juli 2014 Ja visste dere ikke det? Veggen mellom er veldig tynn, når avføringen er i den nedre delen av tarmen kjenner man en kul inni skjeden mot tarmen. Anonymous poster hash: 6d164...c94 Jeg tviler på at din mann tenker over at det kan være avføring han kjenner... Jeg har selv aldri tenkt over det, og da er det min egen kropp jeg har kjent på også... Med mindre avføringen fører til noe ubehag for deg, så ville jeg forsøkt å la være å tenke på det. På den andre siden, hva gjør du hvis du kjenner at det er avføring der.. Kan du bare ta en tur på toalettet og så er du klar? Det er jo viktig for din opplevelse av sexen at du kan slappe av og føle deg klar Dessuten, er det ikke mer vanlig når menn fingrer at de fingrer fremover mot blæren, hvis du skjønner hva jeg mener?? Det er vel mer naturlig hvis du ligger på rygg, + g - punktet er jo der.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #22 Skrevet 26. juli 2014 Hahahahahhahahha Anonymous poster hash: d009a...158
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 26. juli 2014 #23 Skrevet 26. juli 2014 De som syns dette er helt merkelig er tydeligvis ikke så veldig kjent med kroppen sin! Ja, man kan kjenne det fra innsiden, veggen er veldig tynn, går du langt nok opp is kjeden kan du til og med ta på halebenet ditt! Nei, det betyr ikke at det er noe feil med skjeden! Jeg slet veldig med å få gått på do etter fødselene mine, legen foreslo å putte tommelen opp i skjeden, mens jeg hadde papir liggende på hånden, så "hjelpe" avføringen nedover, da slapp jeg å presse, og det gjorde mindre vondt! Ang ditt problem, prøv å la være å tenke på det, det skal nok mye til for at mannen din tenker på det, oftest kjennes det nok mer ut som man er litt trangere bare, og så lenge det ikke er vondt for deg å ha sex sånn, så lar du det være
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #24 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har ikke sex dersom det er avføring der. Takk for fine svar! Til deg som ler: Du er tydeligvis miss perfect og har ingen tanker eller problemer i hverdagen. Tipper du sliter med noe som alle andre og det er vel ikke hyggelig dersom noen ler av deg da? Anonymous poster hash: 6d164...c94
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #25 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har ikke sex dersom det er avføring der. Takk for fine svar! Til deg som ler: Du er tydeligvis miss perfect og har ingen tanker eller problemer i hverdagen. Tipper du sliter med noe som alle andre og det er vel ikke hyggelig dersom noen ler av deg da? Anonymous poster hash: 6d164...c94 sotry altså... men hadde aldri tenkt tanken engang.. hvordan kom du på det- at hsn ksn føle det? Jeg har problemer jeg også ja. var ikke meningen å fornærme;-) Anonymous poster hash: d009a...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå