Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Bor hos foreldrene mine ettersom de er på ferie og vi pusser opp hjemme. Jeg garvasket over bordet med vann og sikkert ikke tørket godt nok av (tenkte meg ikke om). Nå er det falmet og treet har blitt tørt og "reist" seg enkelte steder. Hvordan kan jeg fikse dette? Huff får vondt i magen.. håper jeg ikke har ødelagt bordet. Anonymous poster hash: b51ae...e10
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Har vasket * Anonymous poster hash: b51ae...e10
Januaris Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Jeg vil tro det må settes inn ned olje, men jeg har ikke noe greie på det. Anbefaler å ta med bildet til en møbelbutikk å forhøre seg der.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Ok. Takk for tips. Tror ikke jeg tør å gjøre noe før de kommer hjem. Får cel bare krype til korset:-/ Anonymous poster hash: b51ae...e10
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Er det et oljet eikebord? I så fall, kan du forsøke disse triksene; Ta godt med vann på en klut, og vask over det, så bordet blir ganske fuktig (ikke dråper, bare fuktig). Gni godt på alle flekker og ujevnheter. Hjelper ikke dette, må det settes inn med olje. Dette har sikkert foreldrene dine liggende, da i hvert fall vårt bord må behandles flere ganger året. Man skal pusse etterpå også. Så ville ventet med å gjøre dette til foreldrene dine kom hjem, for de vet nok hvordan det gjøres. Anonymous poster hash: 65f40...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå