Gå til innhold

Inspirert - dere som handler fra iHerb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva MÅ dere ha derfra? Hva er et must? Gjerne med linker :)

Anonymous poster hash: c244b...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt

Anonymous poster hash: c244b...72d

Skrevet

Extra virgin cocos oil, hemp seeds, noe snop jeg ikke husker navnet på, amaranthmel, himalayasalt, gojibær, kanel, quinoa frø og mel, håndsåpe (de har en økologisk som lukter sitroner fra himmelen), ansiktsrens og ansiktkrem med solfaktor, sheabutter såpe.. osv osv. Elsker iHerb!!! Har mye bra å ha i babymaten (grøten og til å lage brød).

Anonymous poster hash: 3d13d...772
Skrevet

Masse, såfremt det er økologisk. Det siste jeg bestilte var godiset fra yummy earth, siden barna er så glad i gelegodis. Da får de sånne til lørdagsgodt og er superfornøyd. Kjempegodt er det også :) 

Ellers går det mye i frø og tørkede bær, nøtter, rå kakao, spirete frø osv. Sjampo og balsam fra now foods med bare naturlige ingredienser, tannpasta med kun naturlige ingredienser, Manducahonning, kanel, krydder, essensielle oljer og tørket frukt. 

Anonymous poster hash: 0d63d...b7b
Skrevet

Extra virgin cocos oil, hemp seeds, noe snop jeg ikke husker navnet på, amaranthmel, himalayasalt, gojibær, kanel, quinoa frø og mel, håndsåpe (de har en økologisk som lukter sitroner fra himmelen), ansiktsrens og ansiktkrem med solfaktor, sheabutter såpe.. osv osv. Elsker iHerb!!! Har mye bra å ha i babymaten (grøten og til å lage brød).

Anonymous poster hash: 3d13d...772

Vil gjerne ha litt info om denne såpen! Leter alltid etter gode såper :) 

Anonymous poster hash: 0d63d...b7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...