Gå til innhold

Kjenner dere noen tvillingmammaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de spesielt høye, intelligente, omsorgsfulle og barnekjære? Har en liten teori om at det ikke er helt tilfeldig hvem som får tvillinger... Kanskje de som rett og slett har kapasitet til det?

Anonymous poster hash: 600df...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man være høy og intelligent for å kunne ta seg godt av barn? 😕

Hva er høydegrensen for å være en god mor mener du?

Anonymous poster hash: a78eb...c34

Skrevet

Må man være høy og intelligent for å kunne ta seg godt av barn?

Hva er høydegrensen for å være en god mor mener du?Anonymous poster hash: a78eb...c34

Statistikken viser at de som får tvillinger litt oftere er høyere og tyngre enn gj snittet ;)

Skrevet

Må man være høy og intelligent for å kunne ta seg godt av barn?

Hva er høydegrensen for å være en god mor mener du?Anonymous poster hash: a78eb...c34

Statistikken viser at de som får tvillinger litt oftere er høyere og tyngre enn gj snittet ;)Anonymous poster hash: 600df...94d

Da har de glemt å spørre meg, jeg er 157cm og 53kg. Magen var enorm, enklere å hoppe over meg enn å gå rundt ;)

Anonymous poster hash: 5bb8d...28b

Skrevet

Kjenner noen. Ei er kanskje 155 høy? Kjempesøt og sjarmerende. En solid dose tålmodighet har hun også. En annen er vel kanskje 160? Også tålmodig, engstelig type. Og ei på 165-170, ikke fullt så tålmodig, pen. Ingen av de nevnte har spesielt lang utdannelse. Bachelor på en. Men vil ikke si de er dumme akkurat! Midt på treet, hyggelige mennesker 😉

Skrevet

Kjenner en tvillingmamma. Hun er høy ja, intelligent også, men ikke spesielt barnekjær. Hun ser konstant sliten ut og synes faktisk ganske synd på henne. Hun er alene med ungene, sliter med å sette grenser og barna er ikke spesielt sjarmerende.

Skrevet

Kjenner ei. Hu er rundt 1.70. Slank. Normalt intelligent? Utrolig omsorgsfull ivenfor alle rundt seg. Utdannet sykepleier. Veldig talentfull innen musikk (synger og skriver). Hun er et herlig menneske.

Anonymous poster hash: f83fa...192

Skrevet

Kjenner og vet om flere tvillingmødre. De er like forskjellige som alle andre mødre.

Skrevet

Kjenner en tvillingmor, ca 167 høy, normalvektig, utdannelse tilsvarende bachelor, tror jeg. Ikke spesielt tålmodig, en god mor, men ikke av de som er tilsynelatende mest kjærlig. Altså, ungene vet veldig godt at de er elsket, men hun er nok ikke typen som sier eller viser det mye, i hvert fall ikke overfor andre. Men hun er ekstremt effektiv av seg. En pussig blanding av skjør og veldig utholdende - høres ut som en selvmotsigelse, men hun er det. Ikke spesielt barnekjær utover egne barn. Andres barn tror jeg hun mener er mest en forstyrrelse hun godt kunne vært foruten ;)

Kjenner en trillingmor, hun er nesten 180 høy, tror jeg, høyskoleutdannet, tror hun tok mer utdanning, så da har hun vel ca tilsvarende en master. Alltid vært barnekjær, fem barn totalt. Høy arbeidskapasitet, prestert å ha egen bedrift og samtidig hatt mye tid til barna, vært en veldig tilstedeværende mor.

Anonymous poster hash: 81e0f...e92
Skrevet

Kjenner 12 tvillingmammaer.. Det er like stor forskjell på dem som på andre mødre..

Anonymous poster hash: da388...2d9

Skrevet

Jeg tror ikke personligheten avgjør om man slipper ett eller flere egg om gangen, eller "lar" egget dele seg etter befruktning slik at det blir eneggede tvillinger ;)

Jeg kjenner flere tvillingmødre og de er faktisk som folk flest!

Anonymous poster hash: 2d801...e3f
Skrevet

Min mor er tvillingmamma. Hun er en veldig god mor, men kanskje ikke så barnekjær. Hun er lav og har ingen utdannelse. Intelligent, men ikke intellektuell.

I tvillingklubben varierte det akkurat som i befolkningen forøvrig. Noen lave, noen høye. Noen utdannede, noen ikke. En ble fratatt barn av bv, med rett. Andre supermødre. Så de representerte vel befolkning forøvrig.

Anonymous poster hash: 0a738...602

Skrevet

De jeg kjenner er faktisk høyere enn snittet. 2 av dem er over 180.

Anonymous poster hash: 291ac...075

Skrevet

Jeg kjenner to. Hun ene er høy,slank,blond har høy utdannelse. Hun andre er liten,kraftigere og har også utdannelse,men innenfor noe lettere. Så sånn sett er de heelt forskjellige.

Anonymous poster hash: 5e130...51a

Skrevet

Er de spesielt høye, intelligente, omsorgsfulle og barnekjære? Har en liten teori om at det ikke er helt tilfeldig hvem som får tvillinger... Kanskje de som rett og slett har kapasitet til det?

LOL, slike tåpelige tråder/utsagn finner en bare her. 

Anonymous poster hash: ad53a...b0f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bestemor er :-) ikke veldig høy, og veide rundt 45 kg før hun ble gravid. Fødte de største tvillingene som var født her da, for mange år siden. Hun hadde nok absolutt kapasitet til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...