monson Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Skal de ikke tekste?? Fryktelig irriterende! Skjønner jo ikke noe!
Marriet Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Begynte å se den nett no, på NRK.no Veit ikke om jeg klarer å se hele. Ganske så brutalt og ille at dette er virkeligheten til ganske så mange mennesker...det er forresten tekst på nettv.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har aldri sett, det jeg nettopp så nå. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Anonymous poster hash: fbd02...4b2
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har aldri sett, det jeg nettopp så nå. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Anonymous poster hash: fbd02...4b2 Det krossar mitt hjärta att se på detta. Och jag säger som deg, vet ikke vad jag ska säga om detta....! Anonymous poster hash: 4b85a...a20
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Jeg ble veldig påvirket, og orket ikke å se mer når de viste de tre døde barna på sykehuset. Stakkars stakkars mennesker som lever i krigssoner hver eneste dag! Mitt hjerte blør for dem alle sammen <3 Anonymous poster hash: 96b77...374
monson Skrevet 25. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2014 Begynte å se den nett no, på NRK.no Veit ikke om jeg klarer å se hele. Ganske så brutalt og ille at dette er virkeligheten til ganske så mange mennesker...det er forresten tekst på nettv. Ja, det var noe galt med tvn min, som jeg fikk fikset. (Måtte sette programmet på pause, så jeg ser det nå.) Huff assa.. Helt forferdelig, vet ikke om jeg ser hele jeg eller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå