Gå til innhold

Si meg.. "Gazas tårer"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de ikke tekste?? Fryktelig irriterende! Skjønner jo ikke noe! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å se den nett no, på NRK.no

 

Veit ikke om jeg klarer å se hele. Ganske så brutalt og ille at dette er virkeligheten til ganske så mange mennesker...det er forresten tekst på nettv.

Skrevet

Jeg har aldri sett, det jeg nettopp så nå. Jeg vet ikke hva jeg skal si.

 

Anonymous poster hash: fbd02...4b2

Skrevet

Jeg har aldri sett, det jeg nettopp så nå. Jeg vet ikke hva jeg skal si.

 

Anonymous poster hash: fbd02...4b2

Det krossar mitt hjärta att se på detta. Och jag säger som deg, vet ikke vad jag ska säga om detta....!

 

Anonymous poster hash: 4b85a...a20

Skrevet

Jeg ble veldig påvirket, og orket ikke å se mer når de viste de tre døde barna på sykehuset. Stakkars stakkars mennesker som lever i krigssoner hver eneste dag! Mitt hjerte blør for dem alle sammen <3

 

Anonymous poster hash: 96b77...374

Skrevet

Begynte å se den nett no, på NRK.no

 

Veit ikke om jeg klarer å se hele. Ganske så brutalt og ille at dette er virkeligheten til ganske så mange mennesker...det er forresten tekst på nettv.

Ja, det var noe galt med tvn min, som jeg fikk fikset. (Måtte sette programmet på pause, så jeg ser det nå.) Huff assa.. Helt forferdelig, vet ikke om jeg ser hele jeg eller.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...