Gå til innhold

Tror dere at terrormålet er i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er hele Norge som er truet, men Oslo er vel det sannsynlige mål. Jeg HATER at fine Norge har blitt til et utrygt land. Får nesten lyst til å flytte til Sverige...

Anonymous poster hash: 1b87b...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mest sannsynlig. Hvis ikke de velger ett annet sted fordi Oslo er så innlysende.

Anonymous poster hash: b9434...1c5

Skrevet

Det mest logiske ville vært Oslo ja, men de vet jo at vi selvsagt forventer Oslo, så jeg tror de satser et eller fler andr steder først og når fokuset er der, så tar de Oslo ..... Det skjer nok mest sannsynlig når vi ike forventer .

Om det skjer da .

Anonymous poster hash: db3cf...51f

Skrevet

Gardermoen, ville jeg tippe.

Anonymous poster hash: 1bfe1...e0d
Skrevet

Jeg tenker hvis de er en gruppe på flere så kan de spre seg til de store byen. At de tar ut Gardemoen, værnes, oslo s, togstasjonen i Trondheim og kanskje de større kjøpesenterne i de store byene. Kulturminner kan også være mål, Nidarosdomen osv.

Anonymous poster hash: f5768...a54
Skrevet

Ville vært mer engstelig om jeg bodde i Oslo enn om jeg bodde i Trysil ja...

Tettbebygde strøk og viktige knutepunkt for samferdsel er jo vanlige terrormål, og da er Oslo og Gardermoen sannsynlig å tenke på....

Anonymous poster hash: 6303a...f8f
Skrevet

Nei det tror ikke jeg. Syns det virker for innlysende.

Anonymous poster hash: f5ff4...6f6

Skrevet

Slutt med denne frie fantasien da dere!

Anonymous poster hash: 39c3d...44d

Skrevet

Slutt med denne frie fantasien da dere!

Anonymous poster hash: 39c3d...44d

Eller du kan slutte å blande deg ettersom du tydligvis ikke vil diskutere temaet.

Anonymous poster hash: 5d8b5...c1b

Skrevet

Jeg tenker hvis de er en gruppe på flere så kan de spre seg til de store byen. At de tar ut Gardemoen, værnes, oslo s, togstasjonen i Trondheim og kanskje de større kjøpesenterne i de store byene. Kulturminner kan også være mål, Nidarosdomen osv.

Anonymous poster hash: f5768...a54

Tror nok de vil ta Bergen lenge før lille Trondheim du...er forventet at Bergen vil samle en halv million mennesker i helgen pga tall ship races. Men Oslo er nok nummer en på utsattlisten, naturlig nok

Anonymous poster hash: 19dfe...414

Skrevet

Eidsvollbyggningen... Symbolet på vår suverenitet og også med tanke på 200 års jubileet og all ståheien rundt det.

Anonymous poster hash: c3d10...201
Skrevet

Olje og gass er sikkert målet

Anonymous poster hash: 8b84f...b41
Skrevet

håper for alt i verden at det ikkje skjer noe på Norway Cup i hvertfall!!!! :ball:   :nei:

synes de bør avlyse Norway Cup eller flytte den til litt senere for sikkerhetens skyld

Skrevet (endret)

Om du prøver å tenke fra en terrorist sin ubrukelige hjerne på hvordan du skal ta mange liv, lage mye kaos og skape mest mulig frykt hva ville du valgt.

Med det tenker er Norway Cup, da barna er de mest dyrebare en person kan ha og vil bli knust av å miste, i tillegg til at det er veldig mange samlet.

Forferdelig å tenke på, men det er realiteten.

Eg håper for alt i verden at eg tar feil! Men kan ikkje la være å tenke på det..

Endret av Barnepasser 93
Skrevet

Er det ikke bare i Oslo omtrent da som det går rundt væpnet politi? så da kan det jo virke sånn. Eller er det væpnet politi ellers i landet og. Ikke noe her jeg bor i hvertfall. Var på et stort arrangement med mange tusen mennesker i en liten naboby i går, så ikke en politimann i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 2e4e4...345
Skrevet

I Tromsø er det synlig politi med våpen. Hvis noe skjer her er det pga sjakk OL. Da får de tatt mange liv fra flere land.

Anonymous poster hash: d1ec8...11a

Skrevet

Stavanger er oljehovedstaden der også statoil har hovedkontor. Ellers tror jeg både Kårstø og Mongstad er mål!

Anonymous poster hash: 43ef1...04b

Skrevet

Er det ikke bare i Oslo omtrent da som det går rundt væpnet politi? så da kan det jo virke sånn. Eller er det væpnet politi ellers i landet og. Ikke noe her jeg bor i hvertfall. Var på et stort arrangement med mange tusen mennesker i en liten naboby i går, så ikke en politimann i det hele tatt. Anonymous poster hash: 2e4e4...345

Det var væpnet politi i bergen sentrum igår også..

Skrevet

Det er væpnet politi over hele landet...

Hvis de ønsker å ramme politisk, så tar de vel slottet/Stortinget osv.

Hvis de ønsker å ramme sivile, så blir det vel Norway Cup/Tall Ship Races og lignende

Hvis de ønsker å ramme olje og gass, så kan det vel gå nordover.

Men la oss nå krysse fingrene for at dette ikke skjer

Anonymous poster hash: 90caa...18e
Skrevet

Jeg føler meg i allefall ganske sikker på at det ikke skjer noe her jeg bor, langt utpå bygda uten noe som helst viktig i nærheten.

Anonymous poster hash: 8b388...4dc
Skrevet

Skal de gjøre noe terrorangrep her i Bergen så tenker jeg at det sikkert skjer i dag..

Lørdag er vel gjerne den dagen flest kommer til sentrum.

Bor selv i Bergen å kommer til å holde meg langt unna sentrum.

Skrevet

Skal de gjøre noe terrorangrep her i Bergen så tenker jeg at det sikkert skjer i dag..

Vi skal til sentrum i dag og se på båtene..

Anonymous poster hash: f87a2...ab6

Skrevet

Vi skal til sentrum i dag og se på båtene..

Anonymous poster hash: f87a2...ab6

Tviler på Bergen er målet uansett jeg,men jeg hadde ikke turd å ta sjansen på å dra i dag hvertfall.

Men godt at ikke du er redd da :)

Skrevet

Jeg bor ved Sandvika Storsenter, går ikke inn der i disse dager.

Redd målet er Norway Cup, men samtidig ville de da blitt veldig upopulære blant mange nasjoner.

Er mest redd for drikkevannet vårt jeg. Ikke bevoktet, rammer flest.

Har lest tidligere at det kan være et mål i flere land.

Anonymous poster hash: 6cd2f...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...