Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor drikker du? Jeg liker smaken av vin og øl(ihvertfall god vin og øl :-P ). Og så liker jeg å sitte sammen med noen og bli skravlete og føle meg glad! Anonymous poster hash: 324ac...cc8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Drikker sjeldent men når jeg gjør det så drikker jeg øl. Fordi jeg liker smaken og blir deilig avslappet. Anonymous poster hash: e39d5...e45
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Kunne nyte alkohol i små og store selskap tidligere, etter at jeg fikk barn har jeg ikke rørt alkohol. Mye fordi jeg vokste opp med en alkoholisert mor. Anonymous poster hash: 52c5a...168
Moosh Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Liker det sosiale og den avslappete følelsen jeg får. Er egentlig ikke så glad i smaken i seg selv og drikker derfor aldri alene.
Mandala Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Jeg må jo innrømme at jeg liker den avslappede følelsen, den bittelille rusen. Og smaken,men kanskje liker jeg smaken pga rusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå