Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Ønsket meg barn lenge. Mange forsøk. Mistet flere ganger. Er nå gravid i måned åtte og har i det siste fått mer og mer panikk og føler ikke jeg vil, takler og er klar for barn. Er helt fortvila og aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Normale følelser jeg har? Anonymous poster hash: b79b4...59f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Ja det er nok det. Stor endring i livet å få barn. Jeg har to gutter, ekstremt lykkelig over de, men det var tøft de første dagene etter fødsel.. Melkespreng, vondt i underlivet osv heldigvis går det seg til som regel etter ei uke ikke uvanlig å få litt panikk både under graviditet og etter vil jeg tro Anonymous poster hash: 4107d...8a4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Helt normale tanker når man vet at livet er i ferd med å forandre seg mye. Noen får det om de skal flytte til et nytt sted, bytte jobb, begynne eller avslutte et studie osv. osv. Så ro deg med at dette er helt normale tanker. Jeg tror det bare er en måte å bearbeide ting på, man går gjennom det livet man har hatt, plutselig ser man alle fordelene med det (selv om det ikke var slik man ville det skulle være), så får man litt panikk for det som fremdeles er ukjent (det kjente er jo så mye tryggere) og lurer på om man har gjort en kjempetabbe. Men det går over! Lykke til med innspurten av graviditeten og fødselen Anonymous poster hash: 29851...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå