Gå til innhold

Hva tror dere skjer videre nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er politisk møte i kveld i regi av terrortrusselen.

Tror dere fremdeles at angrepet vil finne sted, til tross for at det hittil har vært stille?

Anonymous poster hash: f2dc7...fd2

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Tror ikke det vil skje, men glad det blir tatt så alvorlig!

Skrevet

Jeg tror ikke det kommer til å skje. Men er litt redd allikevel, det er jo tross alt snakk om mennesker som er villige til å ofre sitt eget liv. Da får man til det meste...

Anonymous poster hash: 4c098...a81

Skrevet

Jeg har en dårlig følese av at angrepet kommer til å skje :S

Håper magefølesen tar feil.

Anonymous poster hash: 57d86...649
Skrevet

Nei, nå får dere slutte å lage tråder om dette emnet!! Kan man ikke heller opprette en eneste tråd, f,eks `terrortråden`, så slipper annenhver tråd å handle om fluktplaner, islamister, angst og faenskap. Nå får det være nok!!!

Anonymous poster hash: 9cfa5...544
Skrevet

Nei, nå får dere slutte å lage tråder om dette emnet!! Kan man ikke heller opprette en eneste tråd, f,eks `terrortråden`, så slipper annenhver tråd å handle om fluktplaner, islamister, angst og faenskap. Nå får det være nok!!!

Ellers så kan heller du slutte å lese tråder som handler om dette temaet.

Skjønner godt at folk har behov for å snakke om dette,er ikke hver dag Norge får en konkret trussel om terror som skal skje iløpet av bare noen dager.

Skrevet

Jeg vil ikke trekke noen konklusjoner ennå, men man kan jo spørre seg om det kanskje er stille før stormen?

Vet ikke hvor sinte denne terrorgrupper er på oss, og snodig er det at de bruker så lang tid på å komme hit for å lage faen.

HI

Skrevet

Ja jeg ser den, men hva med å opprette en egen tråd om dette istedet?

Skrevet

Nei, nå får dere slutte å lage tråder om dette emnet!! Kan man ikke heller opprette en eneste tråd, f,eks `terrortråden`, så slipper annenhver tråd å handle om fluktplaner, islamister, angst og faenskap. Nå får det være nok!!! Anonymous poster hash: 9cfa5...544

Problem?

Vi er mange voksne mennesker som har behov for å lufte tankene på denne tiden.

Du må gjærne la være å bry deg, om du føler for det.

HI

Skrevet

Ja jeg ser den, men hva med å opprette en egen tråd om dette istedet? Anonymous poster hash: 9cfa5...544

Tror de mange ulike trådene blir laget, like ofte som oppdateringer kommer.

På den måten blir det enklere for andre å få med seg ferske nyheter, uten å måtte bla etter den på 'en og samme tråd..

Jeg forbeholder meg retten til å lage de trådene jeg måtte ønske.

Om du sprekker av sinne er ikke mitt problem :)

HI

Skrevet

de frykter at noen vil skje på mandagen, jeg vil tror det er sannheter i det,ellers hadde det ABOSLUTT ikke blitt slik som nå

Skrevet

Jeg tror at noe kommer til å skje. Det er nesten litt irriterende (selvfølgelig er jeg sint på dem som kommer med trusler også!!) at dette ikke blir overstått snart. Det er fælt å ikke vite, og OM det først skal nå skje noe, så kan det gjerne skje nå... 

Anonymous poster hash: 7711f...1fe
Skrevet

Jeg vil ikke trekke noen konklusjoner ennå, men man kan jo spørre seg om det kanskje er stille før stormen?

Vet ikke hvor sinte denne terrorgrupper er på oss, og snodig er det at de bruker så lang tid på å komme hit for å lage faen.

HI

Det er langt fra Syria til Oslo vettu :P

Skrevet

Ja jeg ser den, men hva med å opprette en egen tråd om dette istedet? Anonymous poster hash: 9cfa5...544

Tror de mange ulike trådene blir laget, like ofte som oppdateringer kommer.

På den måten blir det enklere for andre å få med seg ferske nyheter, uten å måtte bla etter den på 'en og samme tråd..

Jeg forbeholder meg retten til å lage de trådene jeg måtte ønske.

Om du sprekker av sinne er ikke mitt problem :)

HI

Jeg sprekker neppe, men det begynner å bli litt mange tråder om samme emnet nå synes jeg. Hysteri. 

Skrevet

Jeg tror ingenting skjer. Og at de oppnådde det de ønsker, folk er redde..

Anonymous poster hash: 902cc...06a

Skrevet

Kan aldri tenke meg at det eneste de vil oppnå er at vi bare blir redde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...