Gå til innhold

hvilken tråd har forsvunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde 12 varsler om siteringen men når jeg klikker på dem får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse... kan ikke huske å ha sagt noe voldsomt provokativt i dag 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sug lut-tråden ble iallefall slettet. Og sikkert noe av disse trådene som handler om islam. Det bør vel ikke ha vært du som har sagt noe provokativt, heller at tråden kanskje hadde innhold som kunne være krenkende eller noe i den duren. 

Anonymous poster hash: bfc18...65b
Skrevet

Sug lut-tråden ble iallefall slettet. Og sikkert noe av disse trådene som handler om islam. Det bør vel ikke ha vært du som har sagt noe provokativt, heller at tråden kanskje hadde innhold som kunne være krenkende eller noe i den duren.

Anonymous poster hash: bfc18...65b

Tenkte på antall siteringen når jeg sa provokativt. Ikke innbilsk nok til å tro at jeg fikk en tråd slettet.

Muligens det er sug lut tråden.

Skrevet

Det var sug lut tråden.

Anonymous poster hash: 762f9...2b1
Skrevet

Men du burde ha sett dette selv siden varselet sier tråden? Jeg fulgte nemlig også den tråden og fikk varsel, men da jeg gikk videre etter det fikk jeg error.

Skrevet (endret)

Varslene sier bare "XXX siterte fra et innlegg du skrev"

Endret av skjotta
Skrevet

Varslene sier bare "XXX siterte fra et innlegg du skrev"

Ah, skjønner. Det var sug lut tråden. Jeg så bildet ditt i varselet mitt, men jeg fulgte tråden, hadde ikke skrevet noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...