Gå til innhold

Lånekassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg logget inn på lånekassen sine sider nå, og under "status søknader" står det nå "ferdig behandlet". Men skal ikke da resultatet stå under? Det er sånn jeg forstår det utifra det som står på lånekassen sine sider. Så jeg ble litt i tvil om det betydde at jeg ikke får noe..? Ser ikke at det står noe om hva som skal stå hvis den blir avslått heller.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 342cb...460
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Kjenner at jeg blir så stresset av dette :/

Skrevet

Kan du ikke se det i menyen til venstre? Hva du evt får? Husker ikke helt hva du må se under. Eller så må du vente til gjeldsbrevet er klart til signering. Med mindre du har brukt opp antall år i støtte, misligholdt eller er sterkt forsinket, er det vel ingen grunn til at du ikke skal få støtte.

Anonymous poster hash: cd57e...01e

Skrevet

Kan du ikke se det i menyen til venstre? Hva du evt får? Husker ikke helt hva du må se under. Eller så må du vente til gjeldsbrevet er klart til signering. Med mindre du har brukt opp antall år i støtte, misligholdt eller er sterkt forsinket, er det vel ingen grunn til at du ikke skal få støtte.

Anonymous poster hash: cd57e...01e

Har fått støtte i 4 år, og det er ikke noen forandringer i forhold til tidligere år, bortsett fra at jeg har fått overgangsstønad fra januar. Det var bare så rart at det sto "ferdig behandlet", men ikke om jeg har fått innvilget eller avslått..

Det er ingen nye mail og står ikke noe i utbetalingsplanen. Kjedelig å gå og ikke vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...