Gå til innhold

Restaurant i Fredrikstad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en restaurant i Fredrikstad som er billig men bra, og som ikke er asiatisk eller sushi? Mannen har snart bursdag, og har veldig lyst på kjøtt! :P

Anonymous poster hash: eb9cf...10e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mother India om du liker indisk :) ellers er Thai market bra, men det var jo ikke tipset du var ute etter ;)

Skrevet

Takk for svar :) Indisk er jo godt :) fortsatt asiatisk, men anderledes enn thai, nudler o.l. :) Den tror jeg vi går for om det ikke kommer andre forslag. ;) Hi

Skrevet

Bare hyggelig :) Mother India har kjempegod mat, koselig atmosfære og rimelige priser - anbefales! :)

Skrevet

Billig er det kanskje ikke, men Slippen har god mat :)

Skrevet

Jeg var inne på nettsiden deres og så på menyen, men det står ingen priser..... :( HI

Skrevet

Jeg var inne på nettsiden deres og så på menyen, men det står ingen priser..... :( HI

Altså til Mother India

Skrevet

Altså til Mother India

Var der selv for 1 måned siden. Du kan jo ringe å høre om priser? :)

Skrevet

Nei, det var ikke veldig billig, men menyen ser god ut, selv om det er lite å velge mellom. Absolutt noe jeg kunne tenkt meg, men mannen vil ha kjøtt... :P Hi

Skrevet

Nei, det var ikke veldig billig, men menyen ser god ut, selv om det er lite å velge mellom. Absolutt noe jeg kunne tenkt meg, men mannen vil ha kjøtt... :P Hi

Var på Slippen i kveld og det var helt fantastisk! Så vet du det til en senere anledning:-) Shiki er visst også bra, sushi men også mye annet. Sommerkafeen (tidl Fabel) så ut til å ha godt besøk også-noe som tyder bra.

Anonymous poster hash: 318b3...b0a

Skrevet

Noen erfaringer om Katti?  HI

Skrevet

Noen erfaringer om Katti? HI

Dyrt og dårlig! Hadde en dårlig opplevelse der med samboeren tidligere i år.

Skrevet

Chang cheng!! Dere kommer ikke til å angre! :) Katti har gode salater, men ikke noe særlig ellers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...