Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg er en person som liker og stå på skikkelig når jeg jobber. Alltid hatt jobber der du ikke får noe for sånt. Er lagerarbeider en jobb der man får bonuser for og stå på? Er det mulig og få 50% stilling på slite jobber.. eller er det ekstremt vanskelig? Anonymous poster hash: 6e4b3...f5f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Hadde jeg vært deg ville jeg ikke valgt lagerarbeid. Noen har prestasjonslønn. De aller fleste stedene er man bare ett nr på målingene for å tjene mest mulig. Lite medmänsklighet og veldig hardt for bena og ryggen å gå å løfte tungt på betonggulv. Lite forståelse for at man har en lavere terskel for å være borte syk fra jobb enn eks kontorarbeidere. Er fryktelig tungt å jobbe når man er potte tett og hoster som en gal når man blir varm. For varm blir man. Men om du er ute etter sommerjobb er det greit. Men som eventuelt vikar stiller man veldig dårlig. Anonymous poster hash: 7ff82...65c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 hmmm.. Anonymous poster hash: 6e4b3...f5f
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg jobbet på lager og likte jobben, problemet for meg var at det ble kjedelig etterhvert, det er den samme greia dag inn og dag ut. Jeg trenger mer menneskelig kontakt! Hos oss hadde vi bonus over et visst antall plukk, og står man på kan man tjene greit med bonus i mnd 50% er nok vanskelig å få, de fleste lager trenger fulltidsansatte, evnt kan du prøve deg som tilkallingsvikar!? Endret 26. juli 2014 av Syltebærtyttetøy
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Hva annet? Anonymous poster hash: 6e4b3...f5f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 dytt. Anonymous poster hash: 6e4b3...f5f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Min mann jobber på et lager. De har ikke bonus, men en god fastlønn. Det er ikke rom for deltidsstillinger der, men de har mange vikarer (mannen min er heldigvis fast ansatt) Anonymous poster hash: c4f75...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå