Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Så hadde jeg personlig tenkt at det var viktig at jeg var litt handy og hadde litt ståpå-vilje. Det siste året har to enslige kjøpt hver sin enebolig i gaten vår og det ser ikke ut hos dem! Ingen av de har gjort noe utvendig (gamle hus) og gresset gror og søppelet flyter. Det ser helt ok ut inne, men uteområdet er en katastrofe. Dette er voksne, friske folk i sin beste alder med hhv store barn og samværsbarn max annenhver helg, så det burde ikke stå på,tiden heller. Ene naboen har fri i to mnd om sommeren og har ikke engang klippet gresset på disse ukene. Om jeg hadde vært så totalt uinteressert i å holde hagen noenlunde i orden og at huset ikke ser ut som en rønne, hadde jeg faktisk satset på en leilighet. Men det er kanskje ikke så høy status? Anonymous poster hash: a01b9...92c
BillieNickwill Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Samma det vel. De liker vel god plass og privatliv og har null interesse av hagestell. Det er det vel ingen som har noe med.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Trist å se hus forfalle... Jeg har bygget meg hus alene og står for alt selv Enig med deg hi Anonymous poster hash: c1589...3c2
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Slikt ser du når par og familier kjøper seg enebolig også. Desverre. Anonymous poster hash: 7e211...0b7
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har mann, men vi driter i hagestell. Så huset vedlikeholdes mens hagen forfaller. Til gjengjeld driver barna på med mye ute sammen med voksne og jeg kjøper hundespann. Alle har forskjellige interesser. Anonymous poster hash: a7b4d...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå