Gå til innhold

22 juli var ikke terror, men EN gals manns handlinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir matt av dere hysteriske høner her inne.

22 juli var en gals manns handlinger. Jeg mistet kjente og nær i den tragedien.

Skjer det noe nå så er det ett terror angrep for dette er planlagt av flere og en viss gruppe.

At det skjer noe er lite sannsynlig og dere burde roe ned. Lev livet som normalt og oppfør dere deretter.

Sykelig oppførsel flere viser her inne og syns synd på barna som opplever sine hysteriske mødre!

Anonymous poster hash: 5d323...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer det noe nå så er det ett terror angrep for dette er planlagt av flere og en viss gruppe.

At det skjer noe er lite sannsynlig og dere burde roe ned. Lev livet som normalt og oppfør dere deretter.

Sykelig oppførsel flere viser her inne og syns synd på barna som opplever sine hysteriske mødre!

Hva er det som har fått deg til å tro at en person alene ikke kan utføre terror?

Anonymous poster hash: 35c74...923

Skrevet

Det er ikke noe krav om at en handling skal være utført av en gruppe for å kunne kalle det terror. Store norske leksikon deffinerer for eksempel terror som:

"en type politisk vold rettet mot statlige myndigheter." De nevner også 22. juli som eksempel på et alvorlig terrorangrep.

http://snl.no/terrorisme

Anonymous poster hash: a7000...e6a
Skrevet

Jo 22. Juli skjedde det en terroraksjon, og det var et menneske som sto for terrorhandlingen. Skjønner ikke helt hva du vil. Svært mange mista kjente og kjære, meg inkludert. Likefullt var det en terrorhandling.

Anonymous poster hash: 037d3...8e4

Skrevet

Du får ta det opp med PST. De kaller det også terror- noe altså EN mann kan utføre alene.

Enda godt vi har deg til å oppdatere oss på terrortrusselen, OG til å gi oss en psykiatrisk evaluering.

Anonymous poster hash: ebf19...ad9

Skrevet

Dette er et av de dummeste innleggene jeg har sett her inne. For å påstå at 22.juli ikke var terror, må en person være mindre begavet.

Anonymous poster hash: 80bf2...ea6

Skrevet

Dette er et av de dummeste innleggene jeg har sett her inne. For å påstå at 22.juli ikke var terror, må en person være mindre begavet.

Anonymous poster hash: 80bf2...ea6

Må si meg enig. Og når noe er det dummeste her inne; vel- da er det bra dumt;-)

Anonymous poster hash: ebf19...ad9

Skrevet

"gals manns" faktisk! Terror var det uansett!

Anonymous poster hash: ce8c6...d63

Skrevet

Ooojjjjj, sto ikke først i køa du gitt..

God bedring!

Anonymous poster hash: 69cbd...59c

Gjest Julia1984
Skrevet

Og, HI....du har skjønt det...NOT

Skrevet

HI, trist om du mistet noen 22. juli!

Men vær også klar over at også dine tanker og følelser kanskje er påvirket disse dagene. Det er nylig tre år siden den tragedien du ble rammet av. Nå står landet overfor en mulig ny trussel for terror, dette kan også gjøre noe med deg som ble personlig berørt sist.

Som flere ha påpekt så kan det absolutt kalles terror selv om det bare er én person som planlegger og utfører terrorhandlinger.

Du skriver at 22. juli var én gal manns verk, ikke noe annet. Men vet du, han var ikke gal. Han visste hva han gjorde, han var fullt tilregnelig! Og han utførte terror mot sitt eget folk.

Kanskje er det nesten det mest skremmende, at han gjorde det med fullt overlegg, iskaldt, kun for å få oppmerksomhet rundt sine egne meninger.

Det at noen reagerer kraftig på den trusselen som nå er kommet, det er naturlig - selv om noen overreagerer og føler overdreven og kanskje unødvendig frykt. I steden for å bli kalt hysteriske høns og bli hånet bør de heller møtes med respekt og gode forklaringer  som kan få dem til å bli mer realistiske i sin frykt.

Anonymous poster hash: 40dc7...c48
Skrevet

Det er vel like fullt terror selv om det ikke var en muslim og bare en mann. Og ikke var han gal heller dessverre, han visste hva han gjorde og hvorfor. 

Anonymous poster hash: 85869...101
Skrevet

All vold/drap med politisk agenda er terror, og han var overhodet ikke gal, han var veldig tilregnelig.

Anonymous poster hash: f57a7...b5d
Skrevet

Mulig han ikke var gal, men han var jaggu ikke frisk heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...