Gå til innhold

Bursdagsfeiring nå i varmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bløtkake og slike ting utgår naturlig nok, og det er begrenset hvor mye jeg orker stå på kjøkkenet å kokkelere...

Vi blir 9 voksne og 8 barn og jeg tenkte vi skulle grille hamburgere og pølser, har litt forskjellig tilbehør som salat, potetsalat, rekesalat, lumpe, brød, løk, dressinger osv.

Til dessert tenkte jeg lage en pavlova i langpanne med vaniljekrem og bær (blir det nok pavlova til så mange tro?) og i tillegg ha litt forskjellig is (fra boks) og kjeks, sjokoladesaus, strøssel, mini-marschmallows o.l.

Noe forslag til mer jeg kan ha, blir dette stusselig? Lage et fruktfat med melon og druer kanskje... Jeg er liksom bakeren i storfamilien jeg da, og folk er vant til minst 3-4 forskjellige kaker når de kommer hit, men jeg orker virkelig ikke styre med å bake så mye i varmen...

Anonymous poster hash: 42c17...e3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres helt greit ut, synes jeg. Litt usikker på om en pavlova blir nok til 17, kan du ikke lage to?

Skrevet

Lage gele oppi glass med noe frukt oppi, eks bringebær..

Skrevet

Gele var lurt, gele, bær og vaniljesaus er jo kjempegodt :)

Tror nesten jeg må lage to pavlova også ja, det er jo en kake også ungene liker godt så det kan fort gå en del...

HI

Anonymous poster hash: 42c17...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...