Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Det et ikke en liten gruppe som står bak planlegging av et eventuelt angrep, det et en liten gruppe som vil gjennomføre det. Terrororganisasjoner har mange medlemmer! Hva tror du de risikerer om de prøver åpent å stå imot og hindre dem? Anonymous poster hash: 6285d...5f1
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Er du seriøs? Så hvis når kristen fundamentalister bomber legeklinikker i USA fremstår jeg som tafatt fordi jeg ikke aktivt tar avstand fra det i media? Anonymous poster hash: 33b08...6fd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Er du seriøs? Så hvis når kristen fundamentalister bomber legeklinikker i USA fremstår jeg som tafatt fordi jeg ikke aktivt tar avstand fra det i media? Anonymous poster hash: 33b08...6fd Hvem er det som sprer frykt og terror i hele verden? Hvem er det som dreper i hopetall, lemlester mennesker og går til krig pga "tro"? Anonymous poster hash: f246e...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Men altså...følger du med på nyhetene i det hele tatt??? Det har da vært intervjuer med representanter for norske muslimer, blant andre Islamsk Net, som fordømmer terrortruslene. Hva mer mener du de skal gjøre, enn å la seg intervjue i media? Og de "lar" ikke en liten gruppe stigmatisere all verdens muslimer. De er like lite ansvarlige for andres handlinger som det du og jeg er, det er ikke sånn at de kan ringe disse terroristene og si "du, kutt ut med de terrortruslene", også blir det fulgt opp. Det er en liten gruppe jihadister som kaller seg muslimer og som står for en del faenskap. Dette er ikke andre muslimer sitt ansvar. Anonymous poster hash: 84564...369
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Er du seriøs? Så hvis når kristen fundamentalister bomber legeklinikker i USA fremstår jeg som tafatt fordi jeg ikke aktivt tar avstand fra det i media? Anonymous poster hash: 33b08...6fd Hvem er det som sprer frykt og terror i hele verden? Hvem er det som dreper i hopetall, lemlester mennesker og går til krig pga "tro"? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Mange vil med god grunn svare USA. Anonymous poster hash: 33b08...6fd
Optatium Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Mange muslimer tar og avstand! Det er stadig vekk imamer og ledere av diverse råd og foreninger som er ute og fordømmer! Hvis man leser lenger ned i en artikkel om feks terror finner man ofte sitater og svar gitt av disse personene som sier de fordømmer det som skjer/trues om/har skjedd. Og til deg som skriver hvem som dreper i hopetall: skulle ønske du hadde lest noen aviser på 90-tallet, eller fått med deg nedskytingen av flyet i Ukraina, eller kanskje fått med deg en av verdens verste massemordere som har utført terroraksjoner. Ikke noe av dette var det muslimer som har gjort. Kristne, jøder, muslimer, ortodokse og hinduister, alle har grusomme undergrupper som voldtar, lemlester, terroriserer og dreper. Eneste forskjellen er at nå om dagen er det mest fokus på muslimene, mens det på 70-tallet var hinduistene, på 90-tallet de kristne, for ikke P snakke om 80-tallet som kanskje må sies å være katolikkene og protestantenes era. Ikke bli for snevre i hva man leser, husker og forstår bare fordi det er noen år siden hva vi har gjort. Må også legge til at voldtektene av småbarn (må senest ei på sju) i India ikle gjøres av muslimer. Så det er jammen mange andre enn muslimene som gjør grusomme ting, men like ille og forjævlig er det uansett!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Men altså...følger du med på nyhetene i det hele tatt??? Det har da vært intervjuer med representanter for norske muslimer, blant andre Islamsk Net, som fordømmer terrortruslene. Hva mer mener du de skal gjøre, enn å la seg intervjue i media? Og de "lar" ikke en liten gruppe stigmatisere all verdens muslimer. De er like lite ansvarlige for andres handlinger som det du og jeg er, det er ikke sånn at de kan ringe disse terroristene og si "du, kutt ut med de terrortruslene", også blir det fulgt opp. Det er en liten gruppe jihadister som kaller seg muslimer og som står for en del faenskap. Dette er ikke andre muslimer sitt ansvar. Anonymous poster hash: 84564...369 Dette er jo også muslimenes problem. Om de er så fredelige, hvorfor står de ikke mer opp for religionen sin? Nå mener jeg kanskje ikke den vanlige mannen i gaten, men som et fellesskap, de er jo så mange. Hvorfor fordømmer de det ikke? Kanskje de har gjort det, men jeg har ikke fått det med meg. Anonymous poster hash: f246e...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 Hvor dum går det an å bli... Anonymous poster hash: 93928...e26
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #10 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Er du seriøs? Så hvis når kristen fundamentalister bomber legeklinikker i USA fremstår jeg som tafatt fordi jeg ikke aktivt tar avstand fra det i media? Anonymous poster hash: 33b08...6fd Hvem er det som sprer frykt og terror i hele verden? Hvem er det som dreper i hopetall, lemlester mennesker og går til krig pga "tro"? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Mange vil med god grunn svare USA. Anonymous poster hash: 33b08...6fd Utdyp Anonymous poster hash: f246e...0e3
Optatium Skrevet 25. juli 2014 #11 Skrevet 25. juli 2014 Men altså...følger du med på nyhetene i det hele tatt???Det har da vært intervjuer med representanter for norske muslimer, blant andre Islamsk Net, som fordømmer terrortruslene. Hva mer mener du de skal gjøre, enn å la seg intervjue i media? Og de "lar" ikke en liten gruppe stigmatisere all verdens muslimer. De er like lite ansvarlige for andres handlinger som det du og jeg er, det er ikke sånn at de kan ringe disse terroristene og si "du, kutt ut med de terrortruslene", også blir det fulgt opp.Det er en liten gruppe jihadister som kaller seg muslimer og som står for en del faenskap. Dette er ikke andre muslimer sitt ansvar. Anonymous poster hash: 84564...369 Dette er jo også muslimenes problem. Om de er så fredelige, hvorfor står de ikke mer opp for religionen sin? Nå mener jeg kanskje ikke den vanlige mannen i gaten, men som et fellesskap, de er jo så mange. Hvorfor fordømmer de det ikke? Kanskje de har gjort det, men jeg har ikke fått det med meg. Anonymous poster hash: f246e...0e3 Nøkkelen ligger i din siste setning. Les noe annet enn overskrifter i ny og ne, hva med en kronikk eller et debattinnlegg? Der finner du ofte fordømmelsen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #12 Skrevet 25. juli 2014 Men altså...følger du med på nyhetene i det hele tatt??? Det har da vært intervjuer med representanter for norske muslimer, blant andre Islamsk Net, som fordømmer terrortruslene. Hva mer mener du de skal gjøre, enn å la seg intervjue i media? Og de "lar" ikke en liten gruppe stigmatisere all verdens muslimer. De er like lite ansvarlige for andres handlinger som det du og jeg er, det er ikke sånn at de kan ringe disse terroristene og si "du, kutt ut med de terrortruslene", også blir det fulgt opp. Det er en liten gruppe jihadister som kaller seg muslimer og som står for en del faenskap. Dette er ikke andre muslimer sitt ansvar. Anonymous poster hash: 84564...369 Dette er jo også muslimenes problem. Om de er så fredelige, hvorfor står de ikke mer opp for religionen sin? Nå mener jeg kanskje ikke den vanlige mannen i gaten, men som et fellesskap, de er jo så mange. Hvorfor fordømmer de det ikke? Kanskje de har gjort det, men jeg har ikke fått det med meg. Anonymous poster hash: f246e...0e3 Den enkelte muslim har ikke noe mer ansvar for å fordømme terrorister enn hva du og jeg har. Å være troende muslim innebærer ikke ansvar for å rope ut til verden at man er for fred og mot krig og terror. For de aller flest er dessuten dette underforstått. Men, nettopp pga at muslimer ofte blir dømt kollektivt for det noen få har gjort, så har mange muslimer fokusert på å uttale at de fleste muslimer, som de fleste andre mennesker, er fredelige. Du har bare ikke fått det med deg. Anonymous poster hash: 84564...369
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #13 Skrevet 25. juli 2014 Mange muslimer tar og avstand! Det er stadig vekk imamer og ledere av diverse råd og foreninger som er ute og fordømmer! Hvis man leser lenger ned i en artikkel om feks terror finner man ofte sitater og svar gitt av disse personene som sier de fordømmer det som skjer/trues om/har skjedd. Og til deg som skriver hvem som dreper i hopetall: skulle ønske du hadde lest noen aviser på 90-tallet, eller fått med deg nedskytingen av flyet i Ukraina, eller kanskje fått med deg en av verdens verste massemordere som har utført terroraksjoner. Ikke noe av dette var det muslimer som har gjort. Kristne, jøder, muslimer, ortodokse og hinduister, alle har grusomme undergrupper som voldtar, lemlester, terroriserer og dreper. Eneste forskjellen er at nå om dagen er det mest fokus på muslimene, mens det på 70-tallet var hinduistene, på 90-tallet de kristne, for ikke P snakke om 80-tallet som kanskje må sies å være katolikkene og protestantenes era. Ikke bli for snevre i hva man leser, husker og forstår bare fordi det er noen år siden hva vi har gjort. Må også legge til at voldtektene av småbarn (må senest ei på sju) i India ikle gjøres av muslimer. Så det er jammen mange andre enn muslimene som gjør grusomme ting, men like ille og forjævlig er det uansett! Siden 2001 har det vært 23466 dødelig angrep fra muslimer, bare denne uken har 791 mennesker mistet livet. Flere mennesker blir drept hvert år av islamister, enn gjennom alle 350 årene av den spanske inkvisisjonen kombinert. De dreper flere mennesker hver dag, enn hva KKK har gjort de siste 50 årene. På bare 2 timer den 9/11 så drepte de flere mennesker enn det har blitt drept gjennom de 36 årene av religiøs konflikt i Irland. Anonymous poster hash: 42fb2...99c
Optatium Skrevet 25. juli 2014 #14 Skrevet 25. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Å tenke at det nytter å forklare flere aspekter her inne nytter ikke, og nå har jeg snart lært. Så mange uopplyste og fordomsfulle mennesker som bor her inne, jeg blir sjokkert.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Å tenke at det nytter å forklare flere aspekter her inne nytter ikke, og nå har jeg snart lært. Så mange uopplyste og fordomsfulle mennesker som bor her inne, jeg blir sjokkert. Uopplyst og fordomsfull? Jeg kom med klare fakta, kom gjerne med dine. Det er virkelig for enkelt å si at noen er fordomsfulle bare fordi de sier noe du ikke er enig i. Anonymous poster hash: 42fb2...99c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #16 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Er du seriøs? Så hvis når kristen fundamentalister bomber legeklinikker i USA fremstår jeg som tafatt fordi jeg ikke aktivt tar avstand fra det i media? Anonymous poster hash: 33b08...6fd Hvem er det som sprer frykt og terror i hele verden? Hvem er det som dreper i hopetall, lemlester mennesker og går til krig pga "tro"? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Mange vil med god grunn svare USA. Anonymous poster hash: 33b08...6fd Ja USA. Anonymous poster hash: 04ba0...a6b
Marriet Skrevet 25. juli 2014 #17 Skrevet 25. juli 2014 Det er ikke noe kollektivt ansvar fra muslimenes side og fordømme terrorhandlinger. Folk flest fordømmer det, muslimer også. Det er jo helt absurd at muslimene skal gå ut å kringkastet at de er i mot terror. Muslimer og terrorister er ikke det samme. En terrorist er en terrorist.
Marriet Skrevet 25. juli 2014 #18 Skrevet 25. juli 2014 Og by the way, det finnes ikke en eneste fredelig religion, det finnes kjøtthuer i alle type religioner som drar religionen sin såforbanna langt at de får seg til å utføre grusomme handlinger.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #19 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 http://dbtv.no/3696796579001#H%E5per_Allah_knekker_terroristene Muslimer ber for at Allah knuser terroristene. Bra nok for deg? Anonymous poster hash: 84564...369
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #20 Skrevet 25. juli 2014 Det sies jo hele tiden at det er en liten gruppe som står for all faenskapen. Hvorfor står ikke resten av muslimene i mot dette og viser at det ikke er greit? De fremstår som tafatte når de lar en "liten" gruppe stigmatisere muslimer over hele verden.. De sier islam er en fredelig religion, hvorfor lar de da dette skje? Anonymous poster hash: f246e...0e3 Alltså häng med lite och sluta skriv så dumma inlägg! Ta reda på fakta innan du uttalar deg.... Anonymous poster hash: 27541...b31
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #21 Skrevet 25. juli 2014 Jeg skal være helt ærlig å fortelle deg at jeg er muslim. De fleste muslimer her i Norge er ekstremister. Det er bare dere som er dumsnille som gir dem tillatelse til å være her. Jeg er takknemlig fordi jeg bor i dette og bidrar like mye som alle dere andre. Jeg jobber og betaler skatt når det er 90 % av de andre muslimer jeg kjenner lever på mine og dine skattepenger. Dere må vite hvem deres fiende er. De har muskeer i deres land hvor de lærer sine barn og unge at de skal hate vesten og at vesten er vantro og skitten sted som alle må kjempe mot! De som virkelig er fredlige muslimer er Shiaa og ahmadya muslimer. De er virkelige muslimer som har ingenting med drap og trusler å gjøre. Anonymous poster hash: a789b...681
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #22 Skrevet 25. juli 2014 Jeg skal være helt ærlig å fortelle deg at jeg er muslim. De fleste muslimer her i Norge er ekstremister. Det er bare dere som er dumsnille som gir dem tillatelse til å være her. Jeg er takknemlig fordi jeg bor i dette og bidrar like mye som alle dere andre. Jeg jobber og betaler skatt når det er 90 % av de andre muslimer jeg kjenner lever på mine og dine skattepenger. Dere må vite hvem deres fiende er. De har muskeer i deres land hvor de lærer sine barn og unge at de skal hate vesten og at vesten er vantro og skitten sted som alle må kjempe mot! De som virkelig er fredlige muslimer er Shiaa og ahmadya muslimer. De er virkelige muslimer som har ingenting med drap og trusler å gjøre. Anonymous poster hash: a789b...681 For noe vrøvl. Anonymous poster hash: 93928...e26
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #23 Skrevet 25. juli 2014 Jeg skal være helt ærlig å fortelle deg at jeg er muslim. De fleste muslimer her i Norge er ekstremister. Det er bare dere som er dumsnille som gir dem tillatelse til å være her. Jeg er takknemlig fordi jeg bor i dette og bidrar like mye som alle dere andre. Jeg jobber og betaler skatt når det er 90 % av de andre muslimer jeg kjenner lever på mine og dine skattepenger. Dere må vite hvem deres fiende er. De har muskeer i deres land hvor de lærer sine barn og unge at de skal hate vesten og at vesten er vantro og skitten sted som alle må kjempe mot! De som virkelig er fredlige muslimer er Shiaa og ahmadya muslimer. De er virkelige muslimer som har ingenting med drap og trusler å gjøre. Anonymous poster hash: a789b...681 Det er min oppfatning også. Jeg rømte hit til Norge for å få et godt og nytt liv, også er det mer ekstremt her enn hvor jeg kom fra nesten Anonymous poster hash: e80b7...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå