Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har slitt med å sove?

 

Blir helt tussete av lydene ute på natt :S

Terrortrusselen gjør meg gal..

 

Selv om man skal oppføre seg som normalt, så er man jo på vakt.

Og vi vet jo så lite.

 

Anonymous poster hash: 402a4...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ha skrevet akkurat d samme selv :/

Ja d er rett og slett til å bli gal av!

 

Anonymous poster hash: 89461...a06

Skrevet

Jeg har sovet som en stein.

Det er ikke noe jeg får gjort fra eller til uansett, og det er jo ikke helt nytt at Norge blir truet heller.

 

 



Anonymous poster hash: 355d2...9c4
Skrevet

Gjesp. Dere får rømme til fjells da, og se om det roer dere ned litt.

 

Evnt. få et par valium hos legen.



Anonymous poster hash: be404...39d
Skrevet

Gjesp. Dere får rømme til fjells da, og se om det roer dere ned litt. Evnt. få et par valium hos legen. Anonymous poster hash: be404...39d

Jaja, nå er dei allefall på vei. Så min søvnløse natt var ikke ubegrunnet likevel.

 

Slipper de ei bombe, og vi slår tilbake så blir det automatisk kamp.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 402a4...ea4

Skrevet

Hysteri.

 

Har ikke offeret det en tanke og nyter sommerdagene utenfor Oslo.

 

Anonymous poster hash: c0fd2...ec2

Skrevet

Nå må folk roe ned. Jeg bor midt i Oslo sentrum, og sov som en stein i natt. Greit nok, jeg tar ikke offentlig transport for tiden, og prøver å holde meg unna Oslo S og national, men det finnes grenser for hvor panisk man skal bli. Ta deg et glass vin. 



Anonymous poster hash: 18b56...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...