Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Politiet vurderer å oppjustere sikkerhetsnivået. Jeg mener det er fornuftig i dag. Dette er etter min mening feil tidspunkt å spare ressurser på. Vi får demonstrert hva vi er i stand til av sikkerhet og avverging dersom terrortrusselen ikke blir utført. Huff for ei røre! Anonymous poster hash: bebbd...e09
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 http://www.nrk.no/norge/advarte-mot-muslimsk-merkedag-1.11847883 Siste nytt nå er at ei terrorgruppe fra Syria har reist for å utføre terror i vesten. PST mener det er Norge som er målet. Anonymous poster hash: 06219...118
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Hva er "Maktens Natt?" Anonymous poster hash: 2a1ab...292
me_87 Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Amerikansk etterretning har tidligere advart mot at ekstremister kan utnytte en muslimsk merkedag kalt «Skjebnenatten» til å gjennomføre terror. I en egen anti-terrorkalender faller dagen på fredag den 25. juli.
gale damen Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 For amerikanerne er pålitelige kilder når det kommer til ekstremister og terror? Det er da enda gort å vite at terrorister har en egen kalender som de følger slik at alle kan være greit advart på forhånd..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Kommer sikkert ikke til å skje noe, OM det skjer noe, før Ramadan er over og det er på mandags kveld Anonymous poster hash: 934b6...a85
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Vi får se. Forhåpentligvis gjør terroristene ingenting, og hvis de gjør noe, håper jeg de blir tatt på fersk gjerning. Onde, onde mennesker. Eller skal vi kalle de, m udyr. Anonymous poster hash: 6364f...e9f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 For amerikanerne er pålitelige kilder når det kommer til ekstremister og terror? Det er da enda gort å vite at terrorister har en egen kalender som de følger slik at alle kan være greit advart på forhånd.. Deres etterretning er nok verdens mest moderne og avanserte. En terrorutsatt stormakt som USA er nødt til å ha et utmerket etterretningsapparat. De overvåker mer enn folk tror. En spionsatelitt tok bilder av missilet som skjøt ned MH17 for å nevne noe som er aktuelt.. Den kalenderen er noe de gir ut hvert år som et forslag til datoer ting KAN skje, ikke at det VIL skje. Terror må jo ha et overraskelsesmoment for å ha verst mulig konsekvens. Det er nok en prestisje i å utføre terror som en del av markering/feiring av de ulike dagene. Jeg liker overhode ikke det som skjer. HI Anonymous poster hash: 06219...118
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #10 Skrevet 25. juli 2014 Hva er "Maktens Natt?" Anonymous poster hash: 2a1ab...292 Les linken. HI Anonymous poster hash: 06219...118
Marriet Skrevet 25. juli 2014 #11 Skrevet 25. juli 2014 Kan ikke si jeg liker det som foregår jeg heller. Synes det er ekkelt. Samtidig vil jeg ikke la det påvirke meg og mine i det daglige. Det er jo nettopp det som er hensikten med terror. Skremme folk fra å kunne leve sine liv i ro og mak. Om noe skulle skje så er det ikke noe vi kan gjøre, annet enn å stole på de beskjedene vi får fra PST og lokale politikammer. Jeg er glad for at trusselen er fanget opp og blir tatt på alvor, men jeg slapper av, senker pulsen og tenker at situasjonen er så godt under kontroll som mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #12 Skrevet 25. juli 2014 Litt av problemet er jo at vi får ukonkrete beskjeder fra PST. Diffuse meldinger. Det gjør jo folk usikre i seg selv, ikke selve terroren nødvendigvis. Samtidig er det helt nødvendig av PST å gi korte og ukonkrete beskjeder av hensyn til f.eks etterretning. Jeg tror det er så og si umulig for denne troppen å komme seg inn i landet nå og begynner å spekulere i om de allerede er her. Vet ikke helt om jeg vil spole frem tiden eller spole tilbake. Jeg frykter ikke for mitt og mines liv, men er generelt bekymret for rikets interesser, nasjonalhelligdommer og medborgere. HI Anonymous poster hash: 06219...118
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #13 Skrevet 25. juli 2014 Pst har jo sagt at de har fått en trussel på video fra Syria nå,den er rette mot Norge spesielt Anonymous poster hash: 8b988...299
Elskerhøsten2014 Skrevet 25. juli 2014 #14 Skrevet 25. juli 2014 Jeg personlig tror hvis de virkelig vil skade Norge, har de jobbet noen månder, kanskje år på og komme seg inn ubemerket, de vet nok det er masse sikkerhet over alt, tror dessverre hvis det stemmer at de vil ramme Norge,så gjør de det.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 For amerikanerne er pålitelige kilder når det kommer til ekstremister og terror? Det er da enda gort å vite at terrorister har en egen kalender som de følger slik at alle kan være greit advart på forhånd.. Åh... Wow... Flaut... Anonymous poster hash: b93e7...f28
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #16 Skrevet 25. juli 2014 Huff, det er skummelt å tenke på. Ligger nå på terassen i der paradollen og nyter finværet. Likevell kverner tankene litt på; enn hvis... Påvirker meg såppass at jeg ikke kommer til å oppsøke bysentrum eller stort tilstelninger. Fikk også test på katastrofe beredskapsmelding på mobilen. ( ifb med jobben min) Så det er virkelig uhyggelig. Anonymous poster hash: f77f0...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå