Gå til innhold

Blødning


FrøkenG

Anbefalte innlegg

Hei

 

I går hadde jeg en liten blødning, friskt blod :-/

 

Ringte legen i dag, (var forberedt på å bare få beskjed om å se det ann noen dager), men neida, fikk legetime i dag kl 10:-)

 

Regner med at det ikke er noe galt, har ingen smerter og har heller ikke hatt, men vil bare få det sjekket :)

 

Ettersom jeg var på ul sist uke, vet jeg at spiren er på rett plass, så krysser fingrene for at legen er snill og henviser til ny ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Alira :) jeg skal ta blodprøve i dag og mandag for å følge med på hcg nivået. Legen trodde mest sannsynlig at dette går bra, siden blødninger var såpass liten at jeg ikke trengte bind/innlegg i etterkant + ingen spor idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til idag.

Høres ut som du er ved godt mot. Det er bra :)

Mange som har blødninger uten at noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Alt går nok fint. Husker jeg blødde noe vanvittig i uke 6 med første mann, var sikker på at nå var det ferdig, men det avtok, og 8 mnd senere kom ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hcg var steget fra 221000 til 225000 fra fredag til mandag. Regner med det er positivt?:) har hørt at hcgen ikke stiger like mye fra uke 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg var steget fra 221000 til 225000 fra fredag til mandag. Regner med det er positivt? :) har hørt at hcgen ikke stiger like mye fra uke 8?

Ganske høye verdier da :) Og så lenge den stiger er det liv :) Den flater ut ja, for så å minske igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...