Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I går hadde jeg en liten blødning, friskt blod :-/

Ringte legen i dag, (var forberedt på å bare få beskjed om å se det ann noen dager), men neida, fikk legetime i dag kl 10:-)

Regner med at det ikke er noe galt, har ingen smerter og har heller ikke hatt, men vil bare få det sjekket :)

Ettersom jeg var på ul sist uke, vet jeg at spiren er på rett plass, så krysser fingrene for at legen er snill og henviser til ny ul :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig! Lykke til på legetimen idag :) Håper alt står bra til!!

Skrevet

Takk Alira :) jeg skal ta blodprøve i dag og mandag for å følge med på hcg nivået. Legen trodde mest sannsynlig at dette går bra, siden blødninger var såpass liten at jeg ikke trengte bind/innlegg i etterkant + ingen spor idag :)

Skrevet

Lykke til idag.

Høres ut som du er ved godt mot. Det er bra :)

Mange som har blødninger uten at noe er galt.

Skrevet

Ny blodprøve i dag, ingen blødning siden torsdag :) krysser fingrene :)

Skrevet

Lykke til :) Alt går nok fint. Husker jeg blødde noe vanvittig i uke 6 med første mann, var sikker på at nå var det ferdig, men det avtok, og 8 mnd senere kom ei jente :)

Skrevet

Hcg var steget fra 221000 til 225000 fra fredag til mandag. Regner med det er positivt?:) har hørt at hcgen ikke stiger like mye fra uke 8?

Skrevet

Hcg var steget fra 221000 til 225000 fra fredag til mandag. Regner med det er positivt? :) har hørt at hcgen ikke stiger like mye fra uke 8?

Ganske høye verdier da :) Og så lenge den stiger er det liv :) Den flater ut ja, for så å minske igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...