Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har ikke blødd noen ting etter den ene gangen. Jeg hadde en billigtest igjen og en A1 test. Brukte begge to.. A1 testen er omtrent hvit, men man kan se en noe der...en ultrasvak strek. Billigtesten fikk en bittelitt sterkere strek enn de to jeg tok tidligere. Jeg testet sånn: 7 dpo: helt hvit test 8 dpo: helt hvit test 9 dpo: helt hvIt test 11 dpo: ultrasvak strek (men viser bedre dagen etter) 12 dpo: ultrasvak strek (men viser bedre dagen etter) 13 dpo: A1 test: ultrasvak strek og billigtest: litt mer synlig strek Men nå burde vel testresultatet være sterkere? IKM er jo i morgen Hva tror dere? Anonymous poster hash: 76126...789
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 At du kjøper deg en cb-digital til i morgen som du tester med. Lykke til Anonymous poster hash: cc641...f3e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Jeg skønner ærlig talt ikke vitsen med å teste før forventet mens... Vent til dagen du venter mens og ta en test om den ikke kommer, nå utsetter du deg for unødvendig mye stress og bekymring. Jeg har blødd i alle mine svangerskap, rundt uke 8-14, men har aldri mistet, har fire barn. Om et befruktet egg har blødd ut som mens har jeg vært "lykkelig" uvitende om det for jeg har aldri testet før uteblitt mens. Anonymous poster hash: 9f085...c05
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: cc641...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå