Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Skal på siste kontroll i morgen tidlig, og kom plutselig på at jeg kanskje burde fikset en liten oppmerksomhet til den snille jordmoren. Googlet litt, og da ser jeg at noen sier det ikke er lov(!), mens andre sier de har gjort det. What to do? Anonymous poster hash: c7ef4...a80
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Ikke vanlig. Men hvis det er en potteplante til kontoret blir det neppe sett skjevt på.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Så lenge du ikke gir jordmor en bmw eller en gullklokke eller diamantøredobber så kan du gi en gave. Det sies at en slik gave skal være av symbolsk verdi, maks verdi er ikke satt, men der må både giver og mottaker vise skjønn. En blomst, en flaske vin, konfekt, slike ting er ok å gi. Anonymous poster hash: ccbd5...3e8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Jeg ga den ene jordmora mi en orkide, og den andre ei flaske vin. Begge blei veldige glade Anonymous poster hash: 16680...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå