Gå til innhold

Snap chat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er blitt hekta?

Jeg har, og det er ikke positivt.

Jeg snapper ikke hele tiden, men når jeg husker det, tar jeg et par tre bilder i slengen.

Og da av idyll. Vakre blå himmel, barn som leker osv osv.. Jadda.. SkL liksom prøve å virke så lykkelig og vellykka.

Og jeg blir bitt av denne basillen.

Facebook har jeg kuttet ut, netopp pga dette, og nå er det på an igjen.

Egentlig skulle jeg ønske at mobilene kom bort, og vi forholdte oss til hustelefon igjen.. Haha.

Flere som prøver å fremstå bedre enn de er?

Anonymous poster hash: c0cb2...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snap er gøy! Men jeg tar bilder av masse kos og lek og sol, men også rot i stua, en haug med klesvask, grimasebilder og at jeg ligger og later meg når jeg burde gjort mer fornuftige ting.

Bestem deg for å sende en hverdags Snap hver dag!

Og ja, jeg er også hektet på sosiale medier, uten at jeg oppdaterer så ofte. Men SnapChat bruker jeg en del. Burde vært flinkere til å legge bort tlf...

Anonymous poster hash: 67293...fbf

Skrevet

Ha ha, jeg er litt omvendt jeg da.. Pleier å ta grelle bilder av meg selv når jeg våkner med baby på armen og 3 åringen hengende over skuldra... Gjerne hvor man ser en bomba stue i bakgrunnen.. Også skriver jeg: småbarnslivet er herrrrlig  :P  He he

Ikke det tar jo snap av blid unge i vannkanten også. ;) Men ikke for å fremstå som noe annet. ;)

Skrevet

Jeg prøver å ta komiske bilder av hverdagssituasjoner for å få en motsetning til alle fasadebildene som florerer over alt. Jeg sender morgenbilder av meg selv med håret rett til værs, av rot og styr m.m. Får det samme tilbake av venninner og syns det er festlig :)

Anonymous poster hash: 297c6...00f

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Synes at Snap chat er helt tullete.  Facebook er noe annet, der må man gå inn for å se når man har lyst til å se noe.  Men å få mobilen fylt med tullete bilder som man så vidt ser før de forsvinner igjen, om man ikke lagrer dem eller tar screen shot, det er bare forstyrrende i mitt liv.

Men om spørsmålet var om jeg kan legge ut hverdagsbilder og ikke bare fra det perfekte liv, så er svaret JA.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...