Gå til innhold

Huff jeg er så sur...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kræsjet vår flunkende nye vil idag. Kjørte noen i baken som bråstremset. Det var bare i 30-40km i timen, men likevel er det ikke sikkert det vil lønne seg å reparere den.

 

Har jeg rett til å være sur? Heldigvis var ingen av barna med i bilen. Hadde nok ikke vært sur om det var første gang, men dette er tredje gang det skjer. Med ulik bil hver gang. Blir helt matt. Glad ingen ble skadd, men likavel!! Huff... Måtte bare blåse ut så jeg ikke klikker her.

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han sertifikat og har han time hos optiker?



Anonymous poster hash: 8aaa1...db2
Skrevet

Hvorfor kjøper dere en ny bil om han hele tiden krasjer de?

Han burde ikke få lov til å ferdes på veiene i bil. Kjøp han en sykkel eller la han ta bussen.

 

Du er redd for deres barn. Hva med andres barn , far,mor,bestemor..........?

 



Anonymous poster hash: 5e83b...699
Skrevet

Da er han en av de jeg irriterer meg så grønnjævlig på, de som ikke klarer å holde avstand!!

Skrevet

Hvis det er tredje gang mannen min kjørte i noen bakfra så hadde bilen vært min minste bekymring.

 

Jeg hadde heller blitt fly hakkende forbanna fordi han ikke er mer oppmerksom i trafikken og dermed utsetter andre personer - også barn - for å skade seg for livet. For enkelte er det nok å bli kjørt i bakfra i 30-40 km/t for å få varige skader.

 

Drit i bilen - få mannen din til å innse at hvis han ikke skjerper oppmerksomheten i trafikken så risikerer han å skade eller drepe noen en dag.

 

Selv om bilen foran bråbremset så lå tydeligvis mannen for nær bilen foran. Og når det er tredje gangen det skjer bør han selv begynne å forstå at det er noe med hans kjøremønster som er feil!

 

Om du har rett til å være sur? Pga bilen? Forståelig, men jeg mener at du har helt feil fokus!

 

Jeg ville nok ikke latt mannen kjøre med barna i bilen på lange tider etter dette!



Anonymous poster hash: 6359e...47f
Gjest Pusikatt
Skrevet

Dere har vel forsikring? Jeg gjorde en skikkelig brøler, og smadra fronten på bilen. Kostnad: 50.000.

Jeg måtte kun betale egenandel på 4000,-

Skrevet

Han skulle egentlig ha den ene datteren vår med seg, men jeg sa hun kunne bli hjemme siden hun badet.

 

Vi har aldri kjøpt ny bil før. Det er biler vi har hatt når vi møtte hverandre han har kræsjet tidligere. Den ene var en gammel skraphaug og den andre var helt ok.

 

Men likevel føler jeg at det er vel ikke vanlig at det skjer så mange ganger? Han bruker linser så øynene skal nå fungere. Jeg føler han ikke er ydmyk nok i trafikken. Føler meg ikke helt trygg når han kjører og derfor er det alltid jeg som kjører når vi skal langt. Slitsomt i lengden.

 

Tror han kjørte og sendte sms, men han nekter.

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Skrevet

Nei det er ikke pga bilen jeg er sur, men pga det er tredje gang dette skjer. Jeg tenker at i så lav fart må en ha mer enn nok tid til å klare å bremse opp! Bilen foran bråbremset og han smalt i den.

 

Jeg kan jo aldri la han kjøre mer? Sa han fikk begynne å sykle.

 

HI

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Skrevet

Han høres ut som om han ikke forstår at det å ha sertifikat er et privilegie.

Jeg ville ha sjekket mobilen hans - hadde jeg oppdaget at han hadde skrevet sms da det smalt, da hadde jeg faktisk vurdert å melde det...

 

Jeg ville aldri sittet på med en mann som er så uoppmerksom i trafikken, og aldri, aldri om han skulle fått ha barna i bilen om han kjørte.



Anonymous poster hash: 6359e...47f
Skrevet

Han sendte en sms til meg, og 6 minutter senere fikk jeg ny sms om kræsjet.. Rart jeg er skeptisk??

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Skrevet

Og vi har den beste bilforsikringen så det handler ikke om det. Bare ekstra surt at det skjedde igjen!! Får ikke sove pga dette.

 

HI

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Skrevet

Vel, får ikke mye ut av forsikringen om de oppdager at han sendte sms da han kolliderte...

 

Håper han blir oppdaget!

 

 



Anonymous poster hash: 6359e...47f
Gjest Antarctica
Skrevet

Han sendte en sms til meg, og 6 minutter senere fikk jeg ny sms om kræsjet.. Rart jeg er skeptisk??

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Han tekster MENS han kjører?? Da bryter han loven, du! Syns nesten du skal anmelde han, så mister han lappen og får seg en smekk...

Skrevet

Sur hadde bare vært fornavnet om mannen hadde kjørt i andre tre ganger!!!

 

Hvordan forklarer han "uhellene" sine selv da? Skjønner han ikke at han ikke holder nok avstand?

 

Jeg hadde faktisk både nektet å sitte på selv og la barna sitte på. Han burde ikke ha lappen og ferdes i trafikken.

Skrevet

 

Han høres ut som om han ikke forstår at det å ha sertifikat er et privilegie.

Jeg ville ha sjekket mobilen hans - hadde jeg oppdaget at han hadde skrevet sms da det smalt, da hadde jeg faktisk vurdert å melde det...

 

Jeg ville aldri sittet på med en mann som er så uoppmerksom i trafikken, og aldri, aldri om han skulle fått ha barna i bilen om han kjørte.

 

Anonymous poster hash: 6359e...47f

Enig!
Skrevet

Dere har vel forsikring? Jeg gjorde en skikkelig brøler, og smadra fronten på bilen. Kostnad: 50.000.

Jeg måtte kun betale egenandel på 4000,-

Sånn tror du det er, men etter et visst antall skader setter selskapet opp premien din så mye at du bare må bytte selskap. Og ja, det finnes et fellesregister for alle selskapene. Du kan holde på sånn en stund, men ikke lenge

 

Anonymous poster hash: e466a...547

Skrevet

Vi har ikke tatt de andre skadene på forsikringen, men er ikke det det handler om for min del. Verken forsikring eller bilen!

 

Det er at han ikke skjønner at han ikke holdt nok avstand. Han sier de var på vei opp i fart etter lyskryss og en bil bråbremser. Føreren av bilen som bråbremset for ingenting stakk også av. Men det har ikke noe betydning for mannen siden han kjørte i den bilen som var bak han som stakk av. Bilen han kjørte i baken klarte å stoppe på centimeteren for den bilen hvor føreren stakk.

 

Blir matt.

 

HI

 

Anonymous poster hash: fd704...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...