Gå til innhold

når veit man at en nå slanke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker feit og ser feit ut på bilder... Men alle rundt mg sier jeg er tynn..

Anonymous poster hash: 8b4d2...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bmien din? Hva mener du er det perfekte? Det du liker trenger ikke være det andre liker :) Har hatt noe av det samme problemet. Men er feit på en plass, og punktslanking går ikke.. Så jeg blir alltid å føle meg feit, jeg er jo større enn gjennomsnittet akkurat der.. Jeg har også alltid fått høre at jeg er tynn :P Jeg vet sannheten da :)

Anonymous poster hash: f71a6...f00

Skrevet

Når en misliker hvordan kroppen har blitt seende ut, når en ikke føler seg vel i noe tøy og bmi'en tydelig er for høy

Anonymous poster hash: c28bf...c37
Skrevet

Når bmi passerer 25 uten at du er eksepsjonelt godt trent.

Anonymous poster hash: e8938...2bb

Skrevet

Folk sier til meg at jeg ikke trenger å slanke meg! Men vet det er drittsnakk fordi de er glad i meg. Jeg ser jo at fettet disser og at kroppen ikke ser bra ut når jeg er kliss naken! Du ser vel om du har store valker og utrolig mye cellulitter? Jeg har alltid litt cellulitter, men nå er det mye! Så her skal jeg på diett fra mandag!

Skrevet

Når man føler seg i dårlig form og føler seg tung.

Anonymous poster hash: 88d0b...a07

Skrevet

Når du føler at du må det.

Skrevet

Det kommer jo faktisk an på om du er frisk eller ikke.

Om du har en spiseforstyrrelse har du gjerne et helt forvrengt kroppsbilde som en del av sykdommen og da kan det godt hende de rundt deg har rett i at du er slank men at du ikke ser det selv.

Har du ingen spiseforstyrrelse klarer du nok fint avgjøre selv om du trenger å ta av noen kilo eller ikke.

Er du i tvil om du har en spiseforstyrrelse synes jeg du skal bestille en time hos legen og få et ærlig svar der, om du er slank med en spiseforstyrrelse vil legen kunne avdekke dette.

Hva er din BMI da? Er du normalvektig i forhold til den, i øverste eller nederste sjikte av skalaen?

Jeg personlig trives best i nederste ende av normalvektig bmi, det er fordi jeg har en typisk eplefasong og de ekstra kiloene legger seg rundt magen. Venninnen min har timeglassfasong og ser slank ut selv om hun er i øvre sjikte av normalvektig bmi, hun har smal midje, flat mage og litt rund rumpe/lår og større pupper enn meg. Så kroppsfasongen avgjør også hva du skal veie, ikke bare bmi.

Men er du i tvil så ta en snakk med en utenforstående som ikke snakker deg etter munnen fordi de er glade i deg, f.eks legen.

Anonymous poster hash: 45712...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...