Gå til innhold

Hadde dere reist med fly nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde opprinnelig planlagt flyreise på mandag, strekningen Molde-Kristiansand med to barn.

Er flyredd fra før, og dagens nyheter gjør at jeg faktisk ikke vet om jeg bør ta sjansen på dette. Joda, jeg tviler vel egentlig sterkt på at dette er et mulig terrormål, men akkurat nå må jeg si at alt som har med lufttrafikk i forhold til terror skremmer livskiten ut av meg.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 62769...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reist

Det går tusenvis av fly hver dag

Anonymous poster hash: e3ba1...917

Skrevet

Hadde reist som normalt. Men nå må det sies at verken det å fly, eller denne terrorvarselen skremmer meg overhodet.

Flyplassene er jo uansett svært overvåket nå med bevæpnet politi, så om dette skulle være reelt, så er vel det å fly sikkert noe av det sikreste?

Anonymous poster hash: da8bf...e39
Gjest Julia1984
Skrevet

Fly og flyplass er vel faktisk det sikreste i dag! T-banestasjoner osv derimot. .

Skrevet

Ja. Hadde vært mer bekymret for store båter, tog og t-bane. Mye dårligere sikkerhet

Skrevet

jeg skal vekke min datter om en time, å sende henne ivei til tyrkia med andre familiemedlemmer. Jeg liker det IKKE.  og kommer ikke til å slappe av før jg vet hun har landet. Men jeg MÅ sende henne ivei da. Kan ikke ødelegge ferien hennes pga min frykt. Jeg stoler på at de som har ansvaret hadde stengt flytrafikken om det var en stor risiko.

Skrevet

Fly og flyplass er vel faktisk det sikreste i dag! T-banestasjoner osv derimot. .

phu... håper det... min datter reiser ivei i natt... skikkelig nervøs jeg =(

Skrevet

Jeg hadde reist. Bestilte i ettermiddag flybilletter selv, reiser på tirsdag, reiser fra Gardemoen til utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...