Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 ..jeg ser flere som har mistet et barn, kaller barn de får senere for hjerteplaster.. Er det bare meg, eller er det ganske ille? Mitt barn er ikke bare et "hjerteplaster", men hele min verden!!! Anonymous poster hash: ff288...f5e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Jepp, temmelig ille. Anonymous poster hash: 10e08...b8d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Det uttrykket har jeg aldri hørt før. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva som menes med det. Men høres ikke bra ut i mine ører - både med tanke på det barnet som gikk bort og det som "bare" blir et plaster for det andre. Det er sikkert ikke ment slik det høres ut for meg. Og egentlig så spiller det ikke så stor rolle. Sorg er personlig og jeg tror det er viktig at man får sørge slik det er best for hver enkelt og bruke de uttrykk som er riktigst for den det gjelder. Å miste barn er en ufattelig tragedie uansett hvilke uttrykk man bruker rundt det... Anonymous poster hash: 35be0...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå