Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Vi har planlagt turen med de største barna, mens pappaen er hjemme med babyen. De gleder seg veldig. Men nå vet jeg ikke om jeg tør! Hva syns dere? Hadde dere reist eller blitt hjemme? Anonymous poster hash: 303c3...841
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Jeg hadde reist. Kan ikke helt se for meg at Tusenfryd er det mest naturlige målet for en aksjon som har vært planlagt i månedsvis. Anonymous poster hash: 0223d...c38
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Vi er to familier som skal dit i morgen. Det har ikke vært samtaleemne om at vi ikke skal dra dit. For min del gjør det ikke om mange ikke kommer, men det er på grunn av at da blir det mindre kø! Anonymous poster hash: 7379c...149
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Hysteri Anonymous poster hash: 9583d...75b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 hadde reist. det er nok varmen og køer som er de største problemene der i morgen. Anonymous poster hash: 485c1...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå