Gå til innhold

Tusenfryd i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt turen med de største barna, mens pappaen er hjemme med babyen. De gleder seg veldig. Men nå vet jeg ikke om jeg tør! Hva syns dere? Hadde dere reist eller blitt hjemme?

 

Anonymous poster hash: 303c3...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reist. Kan ikke helt se for meg at Tusenfryd er det mest naturlige målet for en aksjon som har vært planlagt i månedsvis.

 

Anonymous poster hash: 0223d...c38

Skrevet

Vi er to familier som skal dit i morgen. Det har ikke vært samtaleemne om at vi ikke skal dra dit. For min del gjør det ikke om mange ikke kommer, men det er på grunn av at da blir det mindre kø!

 

Anonymous poster hash: 7379c...149

Skrevet

Hysteri

 

Anonymous poster hash: 9583d...75b

Skrevet

hadde reist. det er nok varmen og køer som er de største problemene der i morgen.

 

Anonymous poster hash: 485c1...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...