Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 "Ustabil 4G-dekning, bananfluer, bompenger, mygg, Tippeligaen, nikotinavgifter, Allsang på grensen, fulle busser, ventetid på cabincruiser og tomme hyller i vifteavdelingen hos Clas Ohlson har ført Norge helt ned til en 187.-plass på FNs levekårsundersøkelse" HAHAHA! Utrolig morsomt, og sant! Mens vi syter over I-landsproblemer er det folk i den virkelige verden som opplever krig, drap, terror, matmangel osv. http://heltnormalt.no/nasjonensoye/2014/07/24/134500 Anonymous poster hash: 00cb7...cf3
Voilà Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Jeg elsker Helt Normalt! Så sant, men likevel ikke. Spot on, hver gang
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Jeg elsker Helt Normalt! Så sant, men likevel ikke. Spot on, hver gang Jeg også! Kreativt, morsomt og alltid med et snev av sannhet og sarkasme Anonymous poster hash: 00cb7...cf3
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Det virkelig morsom-tragiske er at det faktisk sitter nokså mange rundt om og faktisk MENER at Norge er verdens verste land å bo i.
Voilà Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Det gøye er jo når venner kommer med "Herregud, har du lest/sett/hørt DET?!" Jeg har som regel lest det, og vet kilden, så jeg må bare le av dem. Jeg elsker at Nasjonens Øye får det såpass bra til, at det virker så ekte. Kommentarfeltene er jo ofte priceless i seg selv
Dama på bygda Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Enda en ting: vannet i springen blir ikke fort nok kaldt, det er edderkopper i vinduet, at store flasker brus ikke står på kjølen i butikken men må kjøpes varm, ølsalget på butikk stenger for tidlig, lunsjen ute er for dyr. Fyll på med mer;)
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Ja, for ikke å snakke om klimaet! Skal vi finne oss i å ha 6 måneder vinter i verdens rikeste land? For ikke å nevne flått og Iberia-snegler.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 Og sykehjemmene! Javel så ble bestemor glemt i 40 varmegrader, men vi har da endelig fått sydenstemning her, vi må jo regne med litt svi(dd) nn!! Anonymous poster hash: ab5f0...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå