Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Har akkurat sluttet siden jeg er blitt gravid.4+2 i dag.Inspirasjonen jeg trengte.Noen tips til hvordan jeg skal klare å komme over det verste? Anonymous poster hash: 454ee...1d5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Gratulerer! Tenk på pengene du sparer, og at det ikke lukter fæl røyk av deg lenger. Jeg har røyka sjøl, og kan ikke forstå at jeg ikke skjønte hvor vondt det luktet av meg. Selv om jeg røyka ute, vasket hender og tok en tyggis. Anonymous poster hash: bfc71...e43
mams1979+2små Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Hold ut, det blir bedre!! Tenk at det hjelper ingenting om du tar den ene røyken, du vil bare få lyst på flere... Jeg vet at det er vanskelig altså, men ros deg selv masse!! og kjøp deg noe fint for pengene som du ville ha brukt på røyk. Iste hjalp forresten meg når suget var der eller en sterk drops! Lykke til, dette klarer du hvis du vil :-D
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Har akkurat sluttet siden jeg er blitt gravid. 4+2 i dag. Inspirasjonen jeg trengte. Noen tips til hvordan jeg skal klare å komme over det verste? Anonymous poster hash: 454ee...1d5 Tyggis, pastiller, kjærlighet, et eller annet å knaske på. Tenk hvor bra dette er for barnet ditt. Les og søk på videoer hvordan røyking skader fosteret. Tror det vil være nok til å ikke få noe mer lyst på røyk. Anonymous poster hash: 3738c...f57
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Klarte å la være som gravid ved å tenke på et lite foster, mitt barn sparke og sprekke av ubehag i magen. Ekkel tanke men det funket for meg. Spiste isteden. Mat, godis, alt jeg kom over :-) Anonymous poster hash: 75108...a37
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Når du får kvalmen så går røyksuget over Anonymous poster hash: 99c3a...6c4
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Dette går bra! De to første ukene er verst. Jeg hadde røykt i 16 år!! Nå er jeg gravid, sluttet den dagen jeg testet positivt 4+0, er nå i uke 20. Tenker ikke på røyk og det er det også lenge siden jeg har gjort. Du kommer til å føle deg SÅ bra etter et par uker bare du holder ut! Heier på deg :-) Anonymous poster hash: c44fc...4f4
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er på dag 4 uten snus. Det kjennes faktisk ganske greit! Jeg tenker at tannkjøttet, tennene osv får det godt nå, og det er god motivasjon. Man må jo tross alt behandle kroppen sin pent, man har den bare en gang Sånn kan du også tenke; du slutter å røyke. Du slutter med noe som kun er negativt bortsett fra de få minuttene du "koser" deg med røyken. Du tar først og fremst vare på fosteret ditt, du ødelegger ikke lungene, tennene og du lukter ikke lenger shiiiit Og du sparer en haug med penger Se på røyking som en tvangshandling du skal bekjempe, det hjalp meg da jeg var røyker og ventet mitt første
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Takk jenter.Skal nok klare det på et vis :-)Min holdning når det kommer til røyking er, og har alltid vært følgende:- Jeg har rett til å røyke- Jeg skal gjøre hva jeg kan for at andre ikke skal bli plaget av min røyk, det har jeg ingen rett til.Ut av det siste punktet, hvilken rett har jeg til å utsette mitt ufødte barn for dette.Skader jeg eventuelt påfører det vi det måtte lever resten av livet med.Syns det er tøft, men SKAL klare detHI Anonymous poster hash: 454ee...1d5
Mariogspiren Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Så flink du er! Et annet tips er å gjøre noe som fanger oppmerksomheten når du kjenner på suget. Selve suget går over etter en liten stund hver gang, og det kan da hjelpe å fokusere på noe annet og ikke minst, skryt masse av deg selv som har greid å slutte å røyke. Både til deg selv og andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå