Gå til innhold

Sende barn med tog søndag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine skal på tur med besteforeldre med toget fra Oslo s på søndag. Hadde dere tatt sjansen? Tenker da på terror.

 

Anonymous poster hash: 42513...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg. Men se an hva som skjer frem til det. Mye kan forandre seg på 2-3 dager. 



Anonymous poster hash: 63536...ce3
Skrevet

Kjør de til neste togstasjon isteden?

 

Anonymous poster hash: a6803...d3b

Skrevet

Ville ikkje sendt barn på tog i det heile tatt. Har bekjente som tok toget i dag, det var først forsinkelser grunna solslyng, deretter ståplass grunna for få vogner. Deretter buss for tog, men ikkje plass til alle, og dei blingsa på behovet for ekstraplassar og minibussen som endelig kom var for liten. Deretter venting på taxi. Deretter vart toget ståande grunna feilsprenging ved vegarbeid. Då det endelig kom til Oslo S var toget vidare innstilt grunna signalfeil og nytt tog satt opp 2 timar seinare. Ein time etter vart toget innstilt tre timar til og dei vart ombooka til ein anna destinasjon og fekk taxi frå der til den stasjonen dei hadde billett til.

 

Er glad det var voksne og ikkje barn som fekk denne reisa.

Skrevet

Hvor gamle er de?

 

Anonymous poster hash: 84a3a...083

Skrevet

De er 3,5 og 7 er bare terror jeg er redd for ikke generelt å ta tog. Skal til Lillehammer.

 

Anonymous poster hash: 42513...a84

Skrevet

Hysteri. Er lenge til søndag!

 

Anonymous poster hash: 4776e...e62

Skrevet

Kjør dem :)

 

Anonymous poster hash: 3c1ca...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...