Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Sønnen min er snart 9 mnd. nå. Er det greit å prøve å kutte ut mat på natta? Jeg har prøvd i noen netter. Gikk bra 1 gang. Ga han vann. Men ellers har har ikke roet seg før han har fått melka si. Han spiser ikke så veldig mye fast føde. Han får grøt morgen og kveld. Spiser opp iblandt, andre ganger veldig lite. Han får et fruktbeger til lunsj,. Det går som regel ned. Brødskive spiser han bare noen biter av. Han får det vi spiser. Spiser kun noen skjeer da også. Han er mest glad i melka. Han legger seg ofte i 19-tida. om han får mat i 18-tida, blir det ikke veldig lenge for han uten mat, om han ikke får melk på natta? Kan ikke utsette kveldsmaten heller, da han ikke holder ut stort sett lenger. Hvordan gjøre det med nattmelka? Anonymous poster hash: 91d15...b4c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Er bare å droppe den, rett og slett. Gi ham smokk og trøst, og ellers er det bare å holde ut. Kan gå opptil to uker før de slutter å ville ha melk, samtidig kommer han garantert til å spise mer på dagtid. Anonymous poster hash: 2dc10...316
Theaen Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Sønnen min er snart 9 mnd. nå. Er det greit å prøve å kutte ut mat på natta? Jeg har prøvd i noen netter. Gikk bra 1 gang. Ga han vann. Men ellers har har ikke roet seg før han har fått melka si. Han spiser ikke så veldig mye fast føde. Han får grøt morgen og kveld. Spiser opp iblandt, andre ganger veldig lite. Han får et fruktbeger til lunsj,. Det går som regel ned. Brødskive spiser han bare noen biter av. Han får det vi spiser. Spiser kun noen skjeer da også. Han er mest glad i melka. Han legger seg ofte i 19-tida. om han får mat i 18-tida, blir det ikke veldig lenge for han uten mat, om han ikke får melk på natta? Kan ikke utsette kveldsmaten heller, da han ikke holder ut stort sett lenger. Hvordan gjøre det med nattmelka? Anonymous poster hash: 91d15...b4c Prøv å tynn den ut mer og mer med vann for hver natt, evt mindre og mindre.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Han våkner forresten alltid rundt 23-24 tida, når vi skal legge oss, og vil ha melk. Skal jeg gi han da, eller kutte ut det også? Jeg får så dårlig samvittighet om jeg ikke gir han på natta. Tilfelle han virkelig er sulten. Iblandt vil han ikke ha grøt på kvelden. Da får han kun en flaske melk. Og det metter jo ikke like mye. Da blir han vel veldig sulten på natta ? hi Anonymous poster hash: 91d15...b4c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Kuttet ut alt etter at han sovnet for kvelden, også 22-23 flasken. Gav ikke vann, tynner ikke ut noe.. Ble 3-4 våkenetter for min del, verst den første, bedre for hver natt. Sover hele natten gjennom nå. Og ja, han spiser MYE bedre på dagen nå. Bedre for han, bedre for meg. På natten, da skal alle sove (hadde nok vært litt vanskeligere for min del å kutte ut amming, vet ikke, det var jo så kooos, og vanskeligere å vite hvor mye de får i seg...) Anonymous poster hash: b9fbe...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå