Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Vurderer å skrive en pakkeliste i tilfelle panikken tar meg i en eventuell situasjon. Bare raske med meg tingene på lista og putte unga i bilen å kjøre til Sverige. Bor en time fra grensa... Sjukt at jeg tenker sånn? Anonymous poster hash: 3027a...5da
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Det er ikke sjukt at man tenker sånn. Mennesker har et overlevelsesinstinkt, og tenker risiko - om det skjer noe. Jeg sitter helt på andre kanten av landet, og har ikke denne "rømningsveien". Jeg betrygger meg likevel med at her jeg bor er det "ingenting", har boden full av mat og at rett folk nå er forberedt. Anonymous poster hash: c207a...f92
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 nei det er ikke sykt. man vet aldri ! Anonymous poster hash: e028d...6bf
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Hold deg hjemme, da. Huset DITT er neppe et prioritert mål...
Særligdet Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Hva er egentlig trusselen? Er det mot Oslo eller Finnmark? Føler meg ganske trygg på bygda i ingenmannsland
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Hold deg hjemme, da. Huset DITT er neppe et prioritert mål... Jeg må nesten gå på jobb. Kan ikke ringe sjefen å si jeg er redd for terror. Neppe gyldig fravær. Anonymous poster hash: 3027a...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå