Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Har ei i familien som ofte svarer folk på en småspydig måte, hun er rett og slett frekk og driter i normal høflighet. Gjør seg også morsom på andres bekostning men tåler ikke noe tilbake selv. Skal alltid ha siste ordet og blir sur når hun ikke får viljen sin.. begynner å smelle med dører, legger på tlf osv. Personen er 28 år! Hva er det med sånne folk? Anonymous poster hash: a14bd...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Gjeeesp... At du gidder å lage en tråd om det der.. Hold deg unna da! Anonymous poster hash: 858b3...39a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Som regel er dette personer med dårlig selvtillit, de er usikre og prøver å skjule det. I tillegg vil jeg tro at hun har fått utlevert mindre empatiske evner enn andre - eller ikke har lært de som liten. Jeg gidder ikke lenger ha noe med slike personer å gjøre. Anonymous poster hash: 63e8b...abf
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Gjeeesp... At du gidder å lage en tråd om det der.. Hold deg unna da! Anonymous poster hash: 858b3...39a Følte du deg truffet eller? Er visst av samme ulla du. Anonymous poster hash: a14bd...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Gjeeesp... At du gidder å lage en tråd om det der.. Hold deg unna da! Anonymous poster hash: 858b3...39a Kniiiis. Fantastisk at du GIDDER å svare hvis det er så kjedelig. Anonymous poster hash: 0c40c...c87
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Kjenner følelsen. Jeg snakker kun med vedkommende når jeg må. Jeg oppfordrer ikke til kontakt og har minst mulig med vedkommende å gjøre. Ved en anledning sa jeg min mening, men jeg kan lite gjøre. Personen er den han er og jeg klarer nok ikke å forandre en 60 år gammel mann. Du kan jo prøve å ta opp temaet ved neste naturlige anledning, se om du klarer å få henne til å se ting fra din side. Og du, første anonyme. Hva gjør du på denne siden? Anonymous poster hash: 6d2cd...30d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Det snakker du om selv HI? Er det så mye penere av deg å henge ut denne 28 åringen her da?? Be the bigger person, hørt om det? Det er du som er av samme ulla. Et voksent menneske hadde ikke ofra en kalori på å skrive et så dødfødt innlegg (blir spennende å se hvor mange svar du får..). Jeg svarer fordi jeg gikk inn på tråden i tro om at det var noen som hadde vært spydig her på forumet. Klarer ikke lavær å kommentere noe så selvmotsigende. Jeg har ihvertfall ikke oppretta en tråd om en eneste person her på forumet! Høns. Anonymous poster hash: 858b3...39a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Det snakker du om selv HI? Er det så mye penere av deg å henge ut denne 28 åringen her da?? Be the bigger person, hørt om det? Det er du som er av samme ulla. Et voksent menneske hadde ikke ofra en kalori på å skrive et så dødfødt innlegg (blir spennende å se hvor mange svar du får..). Jeg svarer fordi jeg gikk inn på tråden i tro om at det var noen som hadde vært spydig her på forumet. Klarer ikke lavær å kommentere noe så selvmotsigende. Jeg har ihvertfall ikke oppretta en tråd om en eneste person her på forumet! Høns. Anonymous poster hash: 858b3...39a Bla,bla,bla.......tydeligvis noe interessant her da siden det er andre innlegget ditt :-) Følte du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 7b46a...04b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Bare å slutte å snakke til henne. En i min familie er sånn og jeg har brukt masse energi på å irritere meg, snakke med min søster om det, hinte og så videre. Kommer ingen vei, hun oppfatter nok seg selv helt annerledes enn andre. Moren min konkluderer med at selv om hun har god utdannelse og lederstilling har hun nok en diagnose :-) Noen er bare håpløse og man kommer ingen vei med de :-) Anonymous poster hash: 3f704...c52
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Det snakker du om selv HI? Er det så mye penere av deg å henge ut denne 28 åringen her da?? Be the bigger person, hørt om det? Det er du som er av samme ulla. Et voksent menneske hadde ikke ofra en kalori på å skrive et så dødfødt innlegg (blir spennende å se hvor mange svar du får..). Jeg svarer fordi jeg gikk inn på tråden i tro om at det var noen som hadde vært spydig her på forumet. Klarer ikke lavær å kommentere noe så selvmotsigende. Jeg har ihvertfall ikke oppretta en tråd om en eneste person her på forumet! Høns. Anonymous poster hash: 858b3...39a Jeg henger ikke ut noen, ingen vet hvem jeg snakker om og jeg tviler sterkt på at vedkommende leser dette. For alt du vet kan kvinne28 være en mann på 25 i virkeligheten, hørt om anonymisering? Dessuten diskuteres alt mellom himmel og jord på dette forumet. Frekk er du også. Anonymous poster hash: a14bd...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Det snakker du om selv HI? Er det så mye penere av deg å henge ut denne 28 åringen her da?? Be the bigger person, hørt om det? Det er du som er av samme ulla. Et voksent menneske hadde ikke ofra en kalori på å skrive et så dødfødt innlegg (blir spennende å se hvor mange svar du får..). Jeg svarer fordi jeg gikk inn på tråden i tro om at det var noen som hadde vært spydig her på forumet. Klarer ikke lavær å kommentere noe så selvmotsigende. Jeg har ihvertfall ikke oppretta en tråd om en eneste person her på forumet! Høns. Anonymous poster hash: 858b3...39a Siste setningen som du skriver kan du lyge om for vi har ingen bevis. Når noen skriver HØNS til den som startet innlegget så tenker jeg på kven som er ufordragelig her inne. Anonymous poster hash: e834c...89f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Det snakker du om selv HI? Er det så mye penere av deg å henge ut denne 28 åringen her da?? Be the bigger person, hørt om det? Det er du som er av samme ulla. Et voksent menneske hadde ikke ofra en kalori på å skrive et så dødfødt innlegg (blir spennende å se hvor mange svar du får..). Jeg svarer fordi jeg gikk inn på tråden i tro om at det var noen som hadde vært spydig her på forumet. Klarer ikke lavær å kommentere noe så selvmotsigende. Jeg har ihvertfall ikke oppretta en tråd om en eneste person her på forumet! Høns. Anonymous poster hash: 858b3...39a Siste setningen som du skriver kan du lyge om for vi har ingen bevis. Når noen skriver HØNS til den som startet innlegget så tenker jeg på kven som er ufordragelig her inne. Anonymous poster hash: e834c...89f Ikke sant. Litt ironisk å kalle meg en høns som skriver dødfødte innlegg når innlegget handler om spydige mennesker i utgangspunktet.. og hun kaller meg selvmotsigende? Anonymous poster hash: a14bd...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Det snakker du om selv HI? Er det så mye penere av deg å henge ut denne 28 åringen her da?? Be the bigger person, hørt om det? Det er du som er av samme ulla. Et voksent menneske hadde ikke ofra en kalori på å skrive et så dødfødt innlegg (blir spennende å se hvor mange svar du får..). Jeg svarer fordi jeg gikk inn på tråden i tro om at det var noen som hadde vært spydig her på forumet. Klarer ikke lavær å kommentere noe så selvmotsigende. Jeg har ihvertfall ikke oppretta en tråd om en eneste person her på forumet! Høns. Anonymous poster hash: 858b3...39a Ikke helt frisk du! Anonymous poster hash: 0c40c...c87
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Tror hun bare prøver å illustrere med et eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå