Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Bor i Oslo. 34 grader ute.. Glohett i leiligheten. Sitter i trusa og klarer ikke gjøre noe og alt er ubehagelig Har aldri taklet varmen så dårlig før. Jeg er gravid, men bare fem måneder på vei. Tar kalde dusjer annenhver time men blir glovarm igjen etter få minutter. Tips til hva jeg kan gjøre? Blir så frustrert, oppgitt og lei meg Anonymous poster hash: 1f8e9...082
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Bedre å være ute i skyggen. Prøv å finn en plass det blåser litt, nede ved vannet er supert. Butikker og kjøpesenter har ofte air condition, evnt kjør deg en tur med air con på eller vinduene nede! Anonymous poster hash: ee613...508
Gustav Klitt Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Samme her. Fjerde etg i Oslo, 7 mnd gravid. Sitter med dryppende våt og iskald klut rundt jordet, med diger vifte på full guff. Og drikker masse vann. Det hjelper å dra på stranda og bade, selv om det er 24 grader i vannet. Evt kjøre en tur? Air condition er jo deilig
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Varm dusj. Kald medfører bare at kroppen jobber enda hardere for å få opp tempen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Kom deg på stranda! Får også helt fnatt når jeg er inne i leiligheten. Hadde jeg ikke hatt en vifte hadde jeg fått heteslag tror jeg. Men ved sjøen er jo luften helt annerledes! Nydelig med litt vind og fantastisk deilig å bade nå Anonymous poster hash: a424f...cdc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Under en parasoll ute er mye bedre enn inne, helst ved sjøen. Jeg hadde ikke mulighet til å reise til sjøen i dag, men var ganske lenge på butikken, kjølerommet på Obs! var så deilig. Hadde lyst til å sette med ned litt inneblandt melk og smør Jeg har sittet under en parasoll, spist frukt og drukket masse. Midt på dagen i dag ble jeg nødt til å hive meg i bassenget til ungene (selv om det ikke er en eneste unge hjemme, der lå jeg og plasket i barnebassenget alene...) Anonymous poster hash: 8ec7b...a34
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 3 uker til termin. I dag har jeg fått sovet litt med full gjennomtrekk i leiligheten. Sover lite om natta. I går var det bassengtur med småen. Tror det blir i morgen også om det ikke blir lyn og torden. Kjøre bil er digg. Her om dagen somla jeg rundt på senteret fordi det var kaldere:) Går rundt i bare trusa å orker ingenting hjemme. Leeeeeeeiiii Anonymous poster hash: 0c78b...1f9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Huff, føler med deg. Jeg er 7 mnd på vei, har bekkenløsning og har de siste dagene kjent ekstremt med nedpress, så det er ikke så lett. Guttungen på 2 år har sommerferie, mens far har jobb i 3 uker til før han går ut i ferie. Hjelper ikke at temperaturen ligger rundt 30 grader. Enkelte dager er det så ille at jeg kjenner jeg nesten får panikk fordi jeg ikke klarer å kjøle meg ned. Anonymous poster hash: 077d5...6c6
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er også lei, og tilbringer ca en time midt på dagen på lokalbutikken her fordi det er så kjølig der inne. Er regelrett drittlei, det går ingen busser noen steder nå i fellesferien, og vi har ikke bil. Skulle gitt mye for å dra på stranda gitt. Anonymous poster hash: 09897...5f5
SagflisiHåret Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Uff, ja nå er det nok! Jeg har aldri likt slik varme noe særlig, blir så slapp og varm og fæl! Ikke noe for en nordlending nei...blæh! Gi meg iallefall en dags pause med 16 grader og frisk luft!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Greit å være litt kald av seg som meg i disse dager. Sitter her med ullteppe på beina. Men nå er jo sola gått ned, på dagen er det jo stekende..da går jeg i shorts Anonymous poster hash: 0ffa4...083
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Skjønner deg godt. Skal ikke klage men det er et slit å gå i bukse disse dagene. Har stygg kropp så går ikke i shorts. Varmt ja. Anonymous poster hash: e733a...5e7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Samme her. Fjerde etg i Oslo, 7 mnd gravid. Sitter med dryppende våt og iskald klut rundt jordet, med diger vifte på full guff. Og drikker masse vann. Det hjelper å dra på stranda og bade, selv om det er 24 grader i vannet. Evt kjøre en tur? Air condition er jo deilig Årh, det er så deilig med en våt klut rundt jordet nå i varmen! Anonymous poster hash: 774e5...3fe
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Du får trøste deg med at gradene synker om bare noen dager... Anonymous poster hash: a61fc...247
Himmel og hav Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Kald klut i nakken. Beina i kaldt vann. Dusjeflaske med vann som du kan dusje deg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå