Gå til innhold

Har bare sitti inne i hele sommer jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby som nekter å sove andre steder enn hjemme, bortsett fra bil. Han kan ikke sove etter kl 17, da blir hele natta ødelagt. Så vi kan ikke kjøre noe sted etter det (for da sovner han i bilen), og får jo selvfølgelig ikke gjort stort etter han har lagt seg.. Flere som har "lite fleksible" babyer?

Anonymous poster hash: 50ce0...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sittet inne i sommer. Er umulig å gå ut med min på 9 mnd. Han bare sutrer i varmen, og det er ikke noe kjekt. Er vel en av de svært få som kommer tilbake til jobb likbleik :( 

Dessuten så sliter jeg selv med pusteproblemer i varmen. 

Anonymous poster hash: e4f26...f1d
Skrevet

Jeg har også vært inne med baby hele sommeren. Kjedelig, men bedre med fornøyd unge tross alt:)

Anonymous poster hash: be24d...5d9

Skrevet

Ja, min er sånn og. Men blåser i det og kjører når jeg vil gjøre noe. Resultatet blir at hun legger seg senere, men føler det er verdt det:/)

Anonymous poster hash: 6f51b...0f6

Skrevet

Rekker opp hånden her også...

Er barnløs, og hater denne intense varmen. Jeg har søkt dekning inne hele ferien. Har også tenkt tanken om den hvite kroppen som møter på jobb igjen neste uke :o

Anonymous poster hash: 527eb...a0a

Skrevet

Men kjære dere. Ikke rart barna blir lite fleksible, når dere tviholder på rutinene. Ut i frisk luft under en god parasoll og et lite plaskebasseng, trenger jo ikke være lenge om gangen. Gi de saftis å sutte på (om de er over 6 mnd, lag evt selv av knust mango og vannmelon etc). Kjør til stranda og sats på at baby sovner i bilen på veien dit. Dra til en park med store skyggetrær og litt god bris. Ta med vifta ut på verandaen osv. Det blir i hvertfall ikke bedre av at en sitter inne og er grinete sammen med babyen.

Anonymous poster hash: 8b12e...ac7
Skrevet

Men hvordan kan du bare godta at det er sånn? 

Ta med vogna på rommet og legg han i den der, så setter du vogna lenge og lenger unna senga, etterhvert på veranda, etterhvert på tur, etterhvert i parken..

Også er vel babyen våken i mer en en time. Pakk mens babyen sover, og når han våkner dra på stranda, eller en park, skog. Dra hjem når babyen skal sove i verste fall.

Anonymous poster hash: 35d97...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...