Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 For jeg er gravid med mannen, med spiral og alt. Fikk beskjed til legen at jeg kunne abortere når de tok ut den, men gjorde ikke det. Er ca 11 uker på vei. Har en på 6 og en på 3, og jeg er faktisk lykkelig for det tror jeg. Mannen derimot mener dette blir "døden". Vi har tre soverom-må visst ha større hus, har volvo v70- må visst ha større bil, og begge jobber turnus. Så det blir et skår i gleden at han tenker slik.. Men han gleder seg pittelitt og. Men jeg trenger høre at det blir fint? Det blir ikke travelt? Blir ikke dyrt? Det blir kjærestetid? Det går bra med jobb? Det er dette han gnager på... Anonymous poster hash: 59c6c...488
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Det går sikkert fint Anonymous poster hash: 0a2fd...9d6
flypapir Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Det går veldig bra med tre barn Våre er nå 8, 5 og 3. Både mannen og jeg jobber fullt og (!) vi kjører Volvo v70! Ellers blir jo alt dyrere, vi kjøpte større hus da vi ventet nr. 3 og det er travelt med de ulike aktivitetene, lekser osv. Kjærestetid... Tja. Jeg har ordnet barnevakt en langhelg i mai 15! Går strålende, de har mye glede av hverandre, de krangler og koser seg. Vi har vaskehjelp.... Tre barn blir nok bra skal du se ...vår nr. 3 var heller ikke planlagt, men det gikk flott så fort det første sjokket hadde gitt seg.
Monica Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Tror det går veldig bra. Jeg bor i et digert borettslag med rekkehus og tomannsboliger. Her har man 3-4 soverom, og mange har 3-4 barn her. Og det går veldig bra. Er jo ikke noe galt med at barn deler soverom da de er små. Og må dere bytte bil, er ikke V70 ganske stor bil? Gratulerer så mye!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har 3 Koser meg halvt i hjel med sistemann, hehe!!! Men det er SISTEmann og da Anonymous poster hash: 52ce1...d49
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Noe av det mannen gledet seg mest på når vi ventet nr 3 var å få kjøpe ny bil det går fint. Travelt, men dere får jo fin spredning i alder. Vi fikk 3 på 4 år... Anonymous poster hash: b9a42...c3f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Her skulle vi egentlig bare ha to... Nå er nr 3 en aktiv ettåring, og hverdagen med tre er hektisk og veldig forskjellig fra tobarnstilværelsen, jo! Men masse kos. Vi lever i storby UTEN bil og i leilighet - ingen endringer etter nr tre. Barn kan da dele rom!! I hvert fall når aldersforskjellen hos dere er såpass liten.. Økonomisk er det jo opplagt en forskjell men mye kan gå i arv, og jeg er flink til å handle nødvendige ting på salg. Barna får helt sikkert mye glede av hverandre både i barndommen og når de blir voksne - gøy med stor familie:-) Dette skal gå bra - tre er liksom den nye "standarden";-), lykke til! Anonymous poster hash: e594a...e2a
ønskerbebis Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Del det største barnerommet i to deler med en hylle/skillevegg mellom og la eldste ha eget rom. Bil med 5 seter er stort nok til en familie på 5, bare kjøp et sete og si det skal ta lite plass. Det går helt fint! Lykke til ❤
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 At han gleder seg litt er jo flott:) Dette går bra:) Det er typisk å fokusere på praktiske ting på denne måten;) Og helt normalt å bli litt skremt og litt negativ når man ikke er forberedt på dette. Men du skal se at det går veldig fint, det praktiske ordner seg, og når babyen kommer vil ingen av dere kunne se for dere et annet liv:) Anonymous poster hash: 1e486...0f0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Ååååh dere ❤️ takktakktakk for svar! Kjenner jeg senker skuldrene mer nå. Et barn er jo velkommen, men ble så veldig tatt på senga av det. Så godt å lese at det ikke er helt syyykt hektisk og at det et fint å være tre/ha tre. Hi Anonymous poster hash: 59c6c...488
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Det er klart det går fint Gi mannen litt tid, å bli uplanlagt gravid er ofte et sjokk, han må bare få summet seg litt.. Vi har fire barn, de er nå 13, 10, 7 og 5 år, det er travle dager, men vi har aldri angret (siste her var heller ikke planlagt). Anonymous poster hash: ca5bc...fd8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Kobberspiral? ja 😌 vet ikke hva jeg skal bruke etter dette, trodde det var umulig. Legen sa det var svært sjelden da, eneste sikre prevensjon var avholdenhet.😂 Anonymous poster hash: 59c6c...488
Kremtopp Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Det går fint hilsen 4-barnsmor med tette barn
magica fra tryll Skrevet 24. juli 2014 #16 Skrevet 24. juli 2014 Selvfølgelig går det bra,-går bra med 6 barn også. Hvis man vil;)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #17 Skrevet 24. juli 2014 Kobberspiral?ja vet ikke hva jeg skal bruke etter dette, trodde det var umulig. Legen sa det var svært sjelden da, eneste sikre prevensjon var avholdenhet. Anonymous poster hash: 59c6c...488 Her er både jeg og mannen sterilisert, liten sjanse for flere "uhell" da. Fire barn holder for oss altså, nå tar vi ingen sjanser Anonymous poster hash: ca5bc...fd8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #18 Skrevet 24. juli 2014 Kobberspiral?ja vet ikke hva jeg skal bruke etter dette, trodde det var umulig. Legen sa det var svært sjelden da, eneste sikre prevensjon var avholdenhet. Anonymous poster hash: 59c6c...488 Her er både jeg og mannen sterilisert, liten sjanse for flere "uhell" da.Fire barn holder for oss altså, nå tar vi ingen sjanser Anonymous poster hash: ca5bc...fd8 mister man ikke sexlyst av det? Tar ikke sjansen på det isåfall. Anonymous poster hash: 59c6c...488
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. juli 2014 #19 Skrevet 24. juli 2014 Kobberspiral? ja 😌 vet ikke hva jeg skal bruke etter dette, trodde det var umulig. Legen sa det var svært sjelden da, eneste sikre prevensjon var avholdenhet.😂 Anonymous poster hash: 59c6c...488 Bare lurte siden jeg skal sette inn hormonspiral etter at min nummer 3 kommer ut, og DA er det stopp for min del..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #20 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har 5 barn. 25, 13 ,8,6 og 2. Klarer oss fint. Jobber skift begge to på samme bedrift. Går som fott i pose. Anonymous poster hash: 9d9b6...252
Trolleliten Skrevet 24. juli 2014 #21 Skrevet 24. juli 2014 Vi ble også gravide med nr 3 på prevensjon. Hadde da barn på 6 og 3 Nå er de 7 og 4 og vi ventet sistemann ganske snart. Alle gleder seg og det kommer til å bli helt supert å gå hjemme og dulle Babyen skal dele rom med oss en liten stund så får vi se. Mannen ville i begynnelsen ikke helt ha, men nå er han i mer ekstase enn meg de andre begynner jo å bli (litt) store nå, så ser for meg at jeg får litt hjelp av de, i tillegg til at de er selvgående på mange områder. Kos deg
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #22 Skrevet 24. juli 2014 Går utmerket. Dere trenger ikke større bil
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #23 Skrevet 24. juli 2014 Takk for så mange gode svar, med deres personlige erfaringer!!:-) liker hva jeg leser!! begynner å glede meg mer nå! De to største må dele rom, det går fint da... Håper vi får plass i volvoen 😃😃 hi Anonymous poster hash: 59c6c...488
*Smiley* Skrevet 24. juli 2014 #24 Skrevet 24. juli 2014 (endret) V70 holder i massevis med 3 barn! Vi kjøpte den for å få god plass til alle:) Vi har bare 3 soverom og det går strålende . De 2 minste deler rom. Det er hektisk med 3 , men det er også herlig:) og man får ikke mindre sexlyst av sterilisering;) Endret 24. juli 2014 av *Smiley*
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #25 Skrevet 25. juli 2014 V70 holder i massevis med 3 barn! Vi kjøpte den for å få god plass til alle:) Vi har bare 3 soverom og det går strålende . De 2 minste deler rom. Det er hektisk med 3 , men det er også herlig:) og man får ikke mindre sexlyst av sterilisering;) blir det ikke veldig trangt med tre stoler? Tenker på stakkar størstegutt som må sitte der, han må få sitte godt han og.. Men nååå gleder jeg meg enormt til baby! Når jeg hører at det ikke er så mye stress som vi (mannen) trodde.. Anonymous poster hash: 59c6c...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå