Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er medlem i en gruppe på facebook. Og hver gang noen skriver et nytt innlegg så kommer det opp i nyhetsoppdateringene. Hvordan stoppe det? Anonymous poster hash: c5392...cbc
It's all about me Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Går ikke. Eneste måten å forhindre at innlegg en skrivet i grupper kommer opp på newsfeeden er å lukke gruppa.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Går ikke. Eneste måten å forhindre at innlegg en skrivet i grupper kommer opp på newsfeeden er å lukke gruppa. Åh så dumt! Jeg vil jo være medlem av gruppa men er så sinnsykt mye innlegg der hver dag. Så hele nyhetsoppdateringene mine blir spamma ned av de innlegga... hi Anonymous poster hash: c5392...cbc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Det går fint an å fjerne, du bare huker vekk den aktuelle gruppa i hva newsfeeden skal vise. :-) Synes å huske jeg syntes det var lettest på data. Anonymous poster hash: 9047a...b46
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Det går fint an å fjerne, du bare huker vekk den aktuelle gruppa i hva newsfeeden skal vise. :-) Synes å huske jeg syntes det var lettest på data. Anonymous poster hash: 9047a...b46
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Det går fint an å fjerne, du bare huker vekk den aktuelle gruppa i hva newsfeeden skal vise. :-) Synes å huske jeg syntes det var lettest på data. Anonymous poster hash: 9047a...b46 hva trykker jeg på? Har gått på innstillinger, hva mer? Får bare opp innstillinger på varsler. hi Anonymous poster hash: c5392...cbc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Det går fint an å fjerne, du bare huker vekk den aktuelle gruppa i hva newsfeeden skal vise. :-) Synes å huske jeg syntes det var lettest på data. Anonymous poster hash: 9047a...b46 hva trykker jeg på?Har gått på innstillinger, hva mer? Får bare opp innstillinger på varsler. hi Anonymous poster hash: c5392...cbc Du må gjøre det på en post fra gruppa i newsfeeden trykk ope til høyre på posten. Anonymous poster hash: 49e84...aeb
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 Det går fint an å fjerne, du bare huker vekk den aktuelle gruppa i hva newsfeeden skal vise. :-) Synes å huske jeg syntes det var lettest på data. Anonymous poster hash: 9047a...b46 hva trykker jeg på?Har gått på innstillinger, hva mer? Får bare opp innstillinger på varsler. hi Anonymous poster hash: c5392...cbc Du må gjøre det på en post fra gruppa i newsfeeden trykk ope til høyre på posten. Anonymous poster hash: 49e84...aeb Takk Anonymous poster hash: c5392...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå