Gå til innhold

Flere som begynner å kjenne magen?


MilleMarmelade

Anbefalte innlegg

Mesteparten av magen min er foreløpig bare luft og vann (iallefall ikke baby!), men når jeg bøyer meg ned eller sitter på huk, er det definitivt Noe helt nederst som er i veien og som ikke gir etter slik resten av magen gjør! Tyder vel på at lille larve fortsatt er der og trives ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner godt til magen når jeg legger meg på siden, eller setter meg på do :)

Har også begynt å kjenne liv denne uken! :D Helt fantastiskt å vite at det er liv der nede! :D <3

16+1 i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kjenne at livmmoren har vokst helt nederst i magen! Ser ikke helt gravid ut enda, bare litt ekstra lubben ut 😄. Er 13+1, men til gjengjeld er det to små knøtt der inne som vokser👶👶! Blir stas når man begynner å se mer gravid enn tykk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fått typisk gravidmage, er 14+4. Denne uken har jeg kjent "bølger" i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare magen er stor, jeg. Synes det er vanskelig å kjenne selve livmoren. Men jeg kjenner og helt klart liv. Begynte som bobling, og er nå klare dult i magen. Herlig følelse :D Er 15+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er vanskelig å kjenne selve livmoren, men jeg merker den når jeg bøyer meg. Og resten av magen er såpass stor at folk tørr å spørre; ser ut som en ball foran. :-) 14+3 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mer mage enn jeg hadde før, men tror det er mer oppblåsthet. Men kjenner definitivt at det er noe der :D Er 13+5 i dag, og kjenner mensmurringer igjen for første gang på noen uker. Kjenner det bekymrer meg litt, vet det er normalt med mensmurringer i første trimester, men vet ikke om det er vanlig hele svangerskapet. Noen erfarne på området? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell vanlig med mensmurringer ut svangerskapet :) Livmoren streker jo på seg heletiden, så skulle vært rart om vi ikke hadde murringer innimellom vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner jo med det, men var så rart at det plutselig kom igjen, hehe. Er borte igjen nå så var ikke lange tiden :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, slenger meg på her jeg. Så hyggelig at du var gravid da mortilknerten, gratulerer. Jeg er noen uker etter dere, for er bare 11 uker. Men magen merkes allerede. Alle bukser er for små. Det merkelige er at rumpe og lår har vokst masse! Men har bare lagt på meg 1 kg:-( Tilogmed begynt å få strekkmerker, hvordan er det mulig! Sist jeg var gravid hadde jeg ikke et strekkmerke hele svangerskapet. Jeg gir opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen begynner å bli ganske fremtredende, gladet meg til den kom til å vokse, men nå er jeg sliten allerede :P Ubehagelig å bøye seg fremover og sliter med bukser over magen. Er 17+5 idag. Trooor jeg følte et spark tidligere denne uken :D Men vet ikke helt om det var det da. I natt tror jeg at jeg fikk en kynner eller noe, "stakk" liksom veldig nede i magen, også ble magen ekstra hard og skikkelig rundt, ble en stor grapfrukt kul som virkelig kunne kjennes alle veier.. Føltes veldig rart ut, men ble med den ene. Kjærsten synes også den ble litt voldsom, både utseendemessig og å ta på. Snodige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, slenger meg på her jeg. Så hyggelig at du var gravid da mortilknerten, gratulerer. Jeg er noen uker etter dere, for er bare 11 uker. Men magen merkes allerede. Alle bukser er for små. Det merkelige er at rumpe og lår har vokst masse! Men har bare lagt på meg 1 kg:-( Tilogmed begynt å få strekkmerker, hvordan er det mulig! Sist jeg var gravid hadde jeg ikke et strekkmerke hele svangerskapet. Jeg gir opp.

Så bra at det klaffet for deg også, jan12! :-) Velkommen i klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min ser nesten ikke gravid ut en gang om morningen, er helt flat.. og på kvelden så er den kjempestor og hard og jeg ser veeeldig gravid ut :P Flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min ser nesten ikke gravid ut en gang om morningen, er helt flat.. og på kvelden så er den kjempestor og hard og jeg ser veeeldig gravid ut :P Flere som har det slik??

Min er også mye mindre om morgenen enn kvelden. Tror det har med at det er lenge siden mat da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...