Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Har reflektert mye over forholdet vårt i sommer og blitt enda mer klar over hvor lite han vet om meg. Jeg vet hvilke barndomsvenner han hadde, hvor han har feriert, hvordan han gjorde det på skole, hobbyer osv osv. Mannen vet ingenting slikt om meg, syns dere det er rart at han har så liten interesse for mitt tidligere liv? Han vet heller ingenting om tidligere kjærester og samboere. Det er kanskje ikke unormalt, men det går liksom en rød tråd gjennom alt, han kjenner svært lite til mitt liv. Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: a5967...2b7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Han vet det meste, bortsett fra at jeg er innvandrer og at jeg er adoptert. Anonymous poster hash: f6143...78a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Vi har vært sammen i 5 mnd og vet utrolig mye om hverandre Anonymous poster hash: c8e50...d15
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Flere? Anonymous poster hash: a5967...2b7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 han vet det meste. vanskelig å fortelle at man har 2 mamma´r uten å fortelle hvorfor (bio & foster) + fortiden min har påvirket meg veldig på mange dumme/negative måter, jeg ville at han skulle vite hva han gikk til når vi flyttet sammen. heldigvis er han verdens beste mann som ikke bryr seg om at jeg ikke er helt A4 Anonymous poster hash: a7675...ff5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Vi vet "alt" om hverandre, var gode venner et par år før vi gifta oss for 12 år siden. Har ingenting å skjule, og tenker at det er en selvfølge at vi vet masse om hverandre når vi er gift - eller da vi bestemte oss for å gifte oss og være sammen for resten av livet, for den saks skyld. Synes uttalelsen din er spesiell - det høres ut som status på date-stadiet, ikke i etablert forhold. Hvis du opplever det som vanskelig bør du ta en seriøs prat med ham.. Anonymous poster hash: eba5b...afa
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Vi vet "alt" om hverandre, var gode venner et par år før vi gifta oss for 12 år siden. Har ingenting å skjule, og tenker at det er en selvfølge at vi vet masse om hverandre når vi er gift - eller da vi bestemte oss for å gifte oss og være sammen for resten av livet, for den saks skyld. Synes uttalelsen din er spesiell - det høres ut som status på date-stadiet, ikke i etablert forhold. Hvis du opplever det som vanskelig bør du ta en seriøs prat med ham.. Anonymous poster hash: eba5b...afa Men hvordan vet han alt om deg, fordi dere har samtaler og ting kommer frem? Her gjør det ikke det, fordi han ikke spør om noe, eller viser interesse for slike ting om meg. Vi er samboere på 6.året og jeg har tatt det opp tidligere, men han forstår ikke hva jeg snakker om. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Vi vet "alt" om hverandre, var gode venner et par år før vi gifta oss for 12 år siden. Har ingenting å skjule, og tenker at det er en selvfølge at vi vet masse om hverandre når vi er gift - eller da vi bestemte oss for å gifte oss og være sammen for resten av livet, for den saks skyld. Synes uttalelsen din er spesiell - det høres ut som status på date-stadiet, ikke i etablert forhold. Hvis du opplever det som vanskelig bør du ta en seriøs prat med ham.. Anonymous poster hash: eba5b...afa Men hvordan vet han alt om deg, fordi dere har samtaler og ting kommer frem? Her gjør det ikke det, fordi han ikke spør om noe, eller viser interesse for slike ting om meg. Vi er samboere på 6.året og jeg har tatt det opp tidligere, men han forstår ikke hva jeg snakker om. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7 Jøss - så rart?! Vi kjenner hverandre ut og inn gjennom årelange samtaler, spørsmål, bilder, familiesammenkomster, vennetreff etc etc.. Veldig rart med mennesker som "aldri stiller spørsmål". . Anonymous poster hash: eba5b...afa
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Vi vet "alt" om hverandre, var gode venner et par år før vi gifta oss for 12 år siden. Har ingenting å skjule, og tenker at det er en selvfølge at vi vet masse om hverandre når vi er gift - eller da vi bestemte oss for å gifte oss og være sammen for resten av livet, for den saks skyld. Synes uttalelsen din er spesiell - det høres ut som status på date-stadiet, ikke i etablert forhold. Hvis du opplever det som vanskelig bør du ta en seriøs prat med ham.. Anonymous poster hash: eba5b...afa Men hvordan vet han alt om deg, fordi dere har samtaler og ting kommer frem? Her gjør det ikke det, fordi han ikke spør om noe, eller viser interesse for slike ting om meg. Vi er samboere på 6.året og jeg har tatt det opp tidligere, men han forstår ikke hva jeg snakker om. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7 Jøss - så rart?! Vi kjenner hverandre ut og inn gjennom årelange samtaler, spørsmål, bilder, familiesammenkomster, vennetreff etc etc.. Veldig rart med mennesker som "aldri stiller spørsmål". . Anonymous poster hash: eba5b...afa Ja, jeg syns det er kjemperart! Syns det er merkelig at man ikke vil kjenne livsledsageren sin godt. Syns også det er rart å ikke ha noe interesse for andres mennesker tidligere opplevelser og liv. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7
monson Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Vi vet "alt" om hverandre, var gode venner et par år før vi gifta oss for 12 år siden. Har ingenting å skjule, og tenker at det er en selvfølge at vi vet masse om hverandre når vi er gift - eller da vi bestemte oss for å gifte oss og være sammen for resten av livet, for den saks skyld. Synes uttalelsen din er spesiell - det høres ut som status på date-stadiet, ikke i etablert forhold. Hvis du opplever det som vanskelig bør du ta en seriøs prat med ham.. Anonymous poster hash: eba5b...afa Men hvordan vet han alt om deg, fordi dere har samtaler og ting kommer frem? Her gjør det ikke det, fordi han ikke spør om noe, eller viser interesse for slike ting om meg. Vi er samboere på 6.året og jeg har tatt det opp tidligere, men han forstår ikke hva jeg snakker om.Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7 Jøss - så rart?! Vi kjenner hverandre ut og inn gjennom årelange samtaler, spørsmål, bilder, familiesammenkomster, vennetreff etc etc.. Veldig rart med mennesker som "aldri stiller spørsmål". . Anonymous poster hash: eba5b...afa Ja, jeg syns det er kjemperart! Syns det er merkelig at man ikke vil kjenne livsledsageren sin godt. Syns også det er rart å ikke ha noe interesse for andres mennesker tidligere opplevelser og liv. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7 Men, hvorfor begynner du ikke bare å fortelle om livet ditt ? Enkelte er bare ikke flinke til å stille spml, men det trenger ikke nødvendigvis å bety at han ikke ønsker å vite noe om din fortid. Og i mitt forhold, så vet vi omtrent "alt" om hverandre. Men, så gir jeg av meg selv, og sitter ikke å venter på spml hele tiden for å fortelle noe eller. Prøv det. Da er det vel uansett umulig for han å ikke vite noe om deg, for da har du fortalt han det..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #14 Skrevet 25. juli 2014 Vi vet "alt" om hverandre, var gode venner et par år før vi gifta oss for 12 år siden. Har ingenting å skjule, og tenker at det er en selvfølge at vi vet masse om hverandre når vi er gift - eller da vi bestemte oss for å gifte oss og være sammen for resten av livet, for den saks skyld. Synes uttalelsen din er spesiell - det høres ut som status på date-stadiet, ikke i etablert forhold. Hvis du opplever det som vanskelig bør du ta en seriøs prat med ham.. Anonymous poster hash: eba5b...afa Men hvordan vet han alt om deg, fordi dere har samtaler og ting kommer frem? Her gjør det ikke det, fordi han ikke spør om noe, eller viser interesse for slike ting om meg. Vi er samboere på 6.året og jeg har tatt det opp tidligere, men han forstår ikke hva jeg snakker om.Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7 Jøss - så rart?! Vi kjenner hverandre ut og inn gjennom årelange samtaler, spørsmål, bilder, familiesammenkomster, vennetreff etc etc.. Veldig rart med mennesker som "aldri stiller spørsmål". . Anonymous poster hash: eba5b...afa Ja, jeg syns det er kjemperart! Syns det er merkelig at man ikke vil kjenne livsledsageren sin godt. Syns også det er rart å ikke ha noe interesse for andres mennesker tidligere opplevelser og liv. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7 Men, hvorfor begynner du ikke bare å fortelle om livet ditt ? Enkelte er bare ikke flinke til å stille spml, men det trenger ikke nødvendigvis å bety at han ikke ønsker å vite noe om din fortid. Og i mitt forhold, så vet vi omtrent "alt" om hverandre. Men, så gir jeg av meg selv, og sitter ikke å venter på spml hele tiden for å fortelle noe eller. Prøv det. Da er det vel uansett umulig for han å ikke vite noe om deg, for da har du fortalt han det.. Jeg gjør det innimellom altså. Det bare blir ikke naturlig å fortsette en samtale når den man prater med ikke kommer med oppfølgingsspørsmål eller noe sånt. Da blir det jo en monolog fra min side bare. Litt vanskelig å forklare og jeg forstår om dere ikke helt skjønner greia. Hi Anonymous poster hash: a5967...2b7
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 Du lengre opp; han vet ikke at du er innvandrer?? Seriøst??? Anonymous poster hash: cb322...99e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #16 Skrevet 25. juli 2014 Han vet det han ikke skal vite og det han skal vite, han vet absolutt alt. 💞 Anonymous poster hash: f3ebb...a17
Berta_78 Skrevet 25. juli 2014 #17 Skrevet 25. juli 2014 Du lengre opp; han vet ikke at du er innvandrer?? Seriøst??? Anonymous poster hash: cb322...99e Hun er adoptert også. Er det mer naturlig å holde det skjult? Hun har av en eller annen grunn ikke fortalt mannen sin om sin bakgrunn/oppvekst, jeg tipper hun ikke er den eneste som har det slik.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #18 Skrevet 25. juli 2014 Han vet det meste, bortsett fra at jeg er innvandrer og at jeg er adoptert. Anonymous poster hash: f6143...78a Hvorfor vet han ikke at du er adoptert? Er ikke det en stor del av sin bakgrunn som gjør deg til den du er i dag? Vet ingen av venninnene dine at du er adoptert heller. Anonymous poster hash: 2f24e...2fe
Chl85 Skrevet 25. juli 2014 #19 Skrevet 25. juli 2014 Vi vet alt om hverandre... Kanskje ikke så rart siden vi har kjent hverandre siden tidlig tenårene He he. Så han vet om alle "skjelettene i skapet" mitt og jeg i hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå